zere borst, maar dan ook weer niet...

A

Anoniem

Guest
Kennen jullie dat? Dat je iets voelt... misschien wel een paar dagen. En net als je denkt dat je je het toch echt niet inbeeldt, is het weer weg.

Ik had al dagen 1 zere borst. En het duurt nog een week tot mijn NOD. Gisteren dacht ik dat het toch echt waar was en niet in mn hoofd zat. En vanmorgen was het toch ineens weer weg... of in ieder geval een stuk minder. Ach, ik zal wel gewoon iets zwaars getild hebben ofzo en iets verrekt hebben...

Ik heb ook steeds een wat branderig gevoel in mn lies. Meestal rechts, maar soms ook links.En soms (bijvoorbeeld als ik hoest ofzo) zo'n steek. Net of je je eierstok voelt.

Vorige maand verloor ik donker bloed 2 dagen voor mijn nod. Op de dag van mijn nod was het over. Ik testte wel negatief. Zelfs na een week. Volgende week zaterdag nod. Als nu alles tenminste regelmatig is. Volgens de dokter ben ik niet zwanger (hij heeft niks getest ofzo) en hoef ik me ook geen zorgen te maken. (Doe ik stiekem toch... want ik ben altijd regelmatig...)

Kennen jullie dit? Kan dit toch betekenen dat... ???

Liefs van een onzekere en ongeduldige Delmira

Ja ik begrijp je helemaal, raar dat de dokter niets getest heeft. Een vriendin van mij werd ook niet meer ongesteld en werd dat wel regelmatig, de testen bleken negatief en de test bij de dokter was dus wel positief en ze bleek al ruim een maand zwanger. Dus mocht je nog steeds niet ongesteld zijn na een paar dagen toch nog maar een keer naar de doker??

Succes en hoop dat het positief is!

Groetjes Victory

ik heb over een kleine week (of woensdag... ik weet het nu ook niet meer) mijn nod. Die wacht ik maar even af... Verder probeer ik niet te bewust met mijn lijf bezig te zijn... maar 1 borst doet dus steeds zeer (heb ik vaker, dus zegt niks)... mn tepels kriebelen wat... (maar heb ik ook wel vaker) ik heb af en toe buikpijn... maar dat kan ook van mn nod komen... hahaha... oftewel... GEEN IDEE... Ik wil pas zondag testen als ik dan nog niet ongi ben. Maar wachten duurt nu toch al een maand lang...

Terug
Bovenaan