Zere borsten vraagje

A

Anoniem

Guest
Ik heb dus denk ik al een week of 2 a 3 zere borsten en nu dat had ik dus voorheen nooit tot ik dus begin juli weer na bijna een jaar weer ongi werd voor het eerst.
Dit is voor mij dus helemaal nieuw en dacht dus toen het nu deze maand weer begon dat ik weer ongi zou worden, maar tot op heden is er sinds begin juli nog niets gebeurd, maar zit er verschil in zere borsten van het ongi worden en het zere borsten hebben van het zwanger zijn.
Mijn borsten zijn echt bijna overal pijnlijk van de hele borst tot de tepels aan toe en ik heb ook liever niet dat vriendlief er aan zit.....terwijl het zijn favorietjes zijn en ik er nooit problemen mee had als hij eraan zat....maar nu.....afblijven geblazen anders krijgt hij een knal....

Herkent iemand dit of kan me helpen.

quote: Poohbeertje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2006 20:52:42'));

Ik heb dus denk ik al een week of 2 a 3 zere borsten en nu dat had ik dus voorheen nooit tot ik dus begin juli weer na bijna een jaar weer ongi werd voor het eerst.
Dit is voor mij dus helemaal nieuw en dacht dus toen het nu deze maand weer begon dat ik weer ongi zou worden, maar tot op heden is er sinds begin juli nog niets gebeurd, maar zit er verschil in zere borsten van het ongi worden en het zere borsten hebben van het zwanger zijn.
Mijn borsten zijn echt bijna overal pijnlijk van de hele borst tot de tepels aan toe en ik heb ook liever niet dat vriendlief er aan zit.....terwijl het zijn favorietjes zijn en ik er nooit problemen mee had als hij eraan zat....maar nu.....afblijven geblazen anders krijgt hij een knal....

Herkent iemand dit of kan me helpen.

Hoi Poohbeertje,

Ik heb sinds gisteren ook enorm pijn in mijn borsten en dan met name mijn tepels, die zijn keihard en heel gevoelig, maar ik heb geen idee wat het kan zijn. Ik ben sinds eind juli gestopt met de pil en heb dus nog geen "normale"ongesteldheid gehad.

Vanaf vanavond heb ik ook blauwe aderen over mijn borsten lopen.

Ik hoop maar dat dit een goed teken is en dat we misschien wel positief mogen testen, maar mijn NOD is pas volgende week, althans dat hoop ik, want ik weet nog totaal niet hoe mijn cyslus zal lopen.

Ik kan je dus eigenlijk niet echt helpen, haha.

Succes met de borsten en duimen op een goed resultaat.

Terug
Bovenaan