Zere borsten

A

Anoniem

Guest
<p>hoi, ik heb eigenlijk altijd rond dag 19 zware en gevoelige borsten. </p><p>Maar zou ik het dan ook hebben als ik zwanger zou zijn? Innesteling zou op dag 22 ongeveer moeten zijn. Mn cyclus is 26 dagen. </p><p>Ik lees overal dat vrouwen die zwanger waren en nergens last van hadden. Hadden ze dan ook geen last van de dingen die ze wel altijd kregen voor ongesteldheid. Zoals ik dan mijn zere borsten?</p><p>Dit vroeg ik mij af. Iemand ervaring?</p>

Ik heb altijd zere borsten voordat ik ongesteld wordt, maar in januari bleef dit weken aanhouden en kwam er geen menstruatie.. ja hoor zwanger! Wij waren niet bezig met zwanger worden dus op andere klachten heb ik niet gelet. Maar ik voelde me in ieder geval niet echt anders. De echte kwaaltjes kwamen pas later. Spannend voor je! Succes!

Ik heb altijd zere borsten voordat ik ongesteld wordt, maar in januari bleef dit weken aanhouden en kwam er geen menstruatie.. ja hoor zwanger! Wij waren niet bezig met zwanger worden dus op andere klachten heb ik niet gelet. Maar ik voelde me in ieder geval niet echt anders. De echte kwaaltjes kwamen pas later. Spannend voor je! Succes!

Terug
Bovenaan