zere borsten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen zonsdag mijn eisprong gehad (waarschijnlijk). Heb vanaf donderdag tot en met vandaag iedere dag geklust! Vanaf vanmorgen dat ik opstond heb ik hele zere borsten en tepels, ze voelen ook heel zwaar aan en heb een opgeblazen gevoel in mn buik. Zou ik dit nu al kunnen voelen? Of houdt mijn lichaam me voor de gek! Wie kan mij meer vertellen? liefs isa.

hoi
ik weet niet of het echt wat betekent,maar het kan natuurlijk wel.Bij mijn eerste had ik het vanaf de bevruchting hoor,de kwaaltjes.Dus..........
Nu zit je in de afwachtfase he?Balen vind ik dat,mijn NOD is over een dikke week.Ik zit ook overal op t eletten en kan aan niets anders meer denken.Mijn mannetje vertelde gisteravond dat hij de hele dag er maar aan loopt te denken.
vorige maand had ik ook allerlei kwaaltjes en toen bleek dat ik gewwon voor de gek gehouden ben door mijn eigen lijf.Dus ik durf al niks meer te hopen.

Die pijn in mijn borsten heb ik ook,als ik rond mijn   tepels druk krijg ik een branderig gevoel,johooooooooh.

Ben jij dan eventueel als het raak is,ook nog in dec uitgerekent?Of wordt het de nieuwjaarsbaby van jouw woonplaats?

groetje Cindy

Hoi,

Heb stiekem al uitgerekend dat het dan idd een nieuwjaars baby zal worden!!!! 01-01-2006! Bedank voor je berichtje. Liefs isa

Ha Isa,

Ik hoop voor je dat het raak is. Ik heb alleen elke maand super gevoelige borsten na mijn eisprong. Tot pijnlijk aan toe. Iedere keer ben ik nog ongi geworden. Klamp je er niet te veel aan vast, maar duim nog even verder. Ik help je.
Groetjes J

Hey,

Bedankt voor jullie reacties. Na gister is het alleen maar erger geworden. Heb hele pijnlijke en gezwollen tepels en borsten, in mijn buik rommelt het en heb zuur brandingen. Heb gewoon een raar gevoel in mijn lijf wat ik nog nooit eerder heb gehad. Mijn nod is pas volgende week zondag, dus duurd nog ff. Vind het deze maand extra spannend vanwege deze klachten. Hoop dat er nog iemand reageerd die het zelfde heeft meegemaakt als mij (zo snel klachten na eisprong). Liefs isa.

Hoi,
Ik ben sinds 26 maart gestopt met de pil.
Niet om voor het eggie te gaan, daarmee willen we wachten tot eind van het jaar. Meer om de cyclus op gang te laten komen.
We hebben tot nu toe condooms gebruikt.
Maar heel gek; ik heb sinds een paar dagen hele zere tepels (geen bollende borsten), gekke gelei achtige donkere afscheiding (in overvloed) en een zeurderig gevoel in mijn buik. Ook een beetje onregematige stoelgang en veel plassen!
Zou dat van mijn eisprong kunnen komen??
Of zijn dit zwangerschapsverschijnselen????
Ik las het mailtje van Isa en herkende de verschijnselen...
Isa, voor jou hoop ik dat het zwangerschapsverschijnselen zijn!
Groetjes, Billie

hoi isa,
ik heb het ook!!!!!!!!
die zere borsten had ik al verteld in mijn vorige reactie ,maar nu heb ik ook die donkere afscheiding en echt veel zelfs(sorry jakkie).En ik heb zo'n last van maagzuur.Daar word ik (NU AL) gek van.Ook rommelt het erg in mijn buik en dat zijn zeker niet mijn darmen.echt van die krampjes naast mijn navel zeg maar.
Ik heb mijn NOD volgende week donderdag (21 april)Dus ook net mijn eisprong achter de rug.
Nu nog innestelbloed zien graag,bij ons allemaal !
doeidoei

Terug
Bovenaan