zere borsten???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Misschien weet iemand van jullie raad. Ik heb een cyclus van 28-40 dagen, dat wisselt nogal. Ik zit nu op dag 21 en heb zo'n ontzettend zere borsten, ik werk in de zorg en er hoeft maar iets of iemand tegenaan te stoten of het doet erg pijn, zelfs wanneer ik m'n bh aan doe heb ik er last van. Ik heb dit echt nooit zo erg gehad. Weet iemand van jullie waar dit mee te maken kan hebben? Kan het ook zijn als je eisprong is dat je borsten extra gevoelig zijn? Ik ben bijna een jaar gestopt met de pil, dus daar kan het niet van zijn, wel? ik hoopp dat jullie raad weten,

liefs Lieselot
4e ronde 1e kindje

Hoi Lieselot,

Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil en ben er inmiddels achter dat het (gevoelige borsten) op komt zetten de dag nadat ik m'n eisprong heb gehad.
De ene keer erger dan de andere keer en op de dag dat ik ongie word is het zo goed als over dus ik denk dat het verder niet echt iets te betekenen heeft.
Het is soms alleen best vervelend.

Liefs Fem(mi)      

Hai,

Bij mij komt het ook regelmatig voor ben twee jaar bezig nu voor mijn 1ekindje, meestal begint het na mijn eisprong tot de menstruatie, en ook wat je zegt echt pijn ik hoef maar gewoon te lopen vreselijk, niet elke maand is het bij mij even heftig dit wisselt, dus misschien bij jou ook wel!

Succes gr Loona

Hoi Lieselot,

Net als de meiden hierboven heb ik er ook last van als ik mijn eisprong gehad hebt. Aan de ene kant is het wel makkelijk want dan weet je ook wanneer je je eisprong hebt, maar aan de andere kant schept het ook wel veel verwarring. Ben ik wel of niet zwanger?!? Errug frusterend. Maar ja, je lichaam is een wonderlijk iets.

Groetjes Andrea

Terug
Bovenaan