zere borsten

Hoi allemaal, ik heb even een vraagje, heeft iemand van jullie met zere borsten ook de ene keer er meer last van dan de andere keer.? De ene dag voel ik ze heel erg en de andere dag bijna niet en 's ochtends al helemaal bijna nooit. Ik word er een beetje onzeker van, want ik heb gelezen dat afnemende klachten ook een eerste teken kunnen zijn van een miskraam en die heb ik al een keer gehad, dus daar ben ik nu wel een beetje bang voor.
Kan iemand mij geruststellen????
 
Hoi Nicolette,
ik heb na mijn miskraam nog weken onverminderd last gehad van mijn borsten, dus ik denk (maar ik ben geen arts) dat het geen verband houdt. Ik weet niet hoe ver je bent, maar ik heb weleens extra last 's ochtends als ik op mijn buik heb geslapen. Als je dus nog op je buik kan slapen kan het misschien daaraan liggen. Ik weet hoe onzeker je kunt zijn na een miskraam, maar probeer vertrouwen te hebben in jezelf en je lichaam, het komt echt wel goed. Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed gaat.

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

Grtz Muty
 
Hoi Nicolette,

Ik heb het aan mijn borsten gemerkt toen het vruchtje 'los' kwam. Tijdens de zwangerschap zijn ze pijnlijk en veel zwaarder, maar toen het fout ging waren ze veel slapper dan voorheen. 's Avonds kreeg ik helaas een miskraam. Nu ben ik 19w5d zwanger en heb de ene dag onwijs pijn aan mijn tepels, de andere dag niet. Pijn aan mijn borsten heb ik niet meer.
Geniet van je zwangerschap meid, en maak je niet te druk
groetjes
 
Hoi Nicolette,

Ik ben nu 35 weken zwanger en nog steeds last van mijn borsten. Ik kan haast geen bh of hemd verdragen, want dan vlieg ik tegen de muur op van de jeuk. Ik smeer al druk met cremetjes, maar dat helpt maar even. Ik hoop dat het na de bevalling over gaat. Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat het goed gaat en de pijn in je borsten afneemt.

groetjes,
Deesje
 
Ha Nicolette,

Ik had in het begin van mijn zwangerschap (de eerste 4 maanden zeker) net als jij de ene keer ontzettend last van mijn borsten ( van echt pijnlijke steken tot hele erge jeuk) en soms dagen er tussen dat ik veel minder tot niets voelde.
Volgens mij zegt het dus niets over een eventuele miskraam.
Ik snap best dat je een beetje onzeker ben, maar ik denk niet dat je je hier zorgen over hoeft te maken hoor.

Geniet van je zwangerschap!
groetjes karin
 
Terug
Bovenaan