zere borsten

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen zonsdag mijn eisprong gehad (waarschijnlijk). Heb vanaf donderdag tot en met vandaag iedere dag geklust! Vanaf vanmorgen dat ik opstond heb ik hele zere borsten en tepels, ze voelen ook heel zwaar aan en heb een opgeblazen gevoel in mn buik. Zou ik dit nu al kunnen voelen? Of houdt mijn lichaam me voor de gek!  Wie kan mij meer vertellen? liefs isa.
 
Hi Isa!

Ik weet niet hoe lang je al bezig bent met proberen zwanger te raken, maar ik had ook allerlei 'klachten/verschijnselen' de eerste paar maanden nadat ik gestopt was met de pil en ik was toen niet zwanger. Of je het nu al kan voelen, durf ik niet te zeggen. Misschien dat sommigen het wel al zo snel voelen, maar ik  kreeg pas rond mijn vermoedelijke menstruatiedatum klachten als buikpijn en hele pijnlijke borsten (niet alleen gevoelig, maar echt heel pijnlijk).
Dus ik vrees dat je nog even zal moeten afwachten en na je nod-dag dan maar gauw testen!
Succes!
Groetjes,
Sandra
 
Hoi Sandra,

Bedankt voor je berichtje. We zijn al een tijdje bezig om zwanger te raken. Maar deze keer voelt het echt anders. Mijn nod is volgende week zondag dus dat is nog ff wacht en hou het haast niet meer. Heb zo een raar gevoel in mijn lijf en het is na gister alleen maar erger geworden. Pijnlijke en gezwollen  tepels en borsten en het rommelt in mijn buik. Ook heb ik last van zuur brandingen. Nou ik moet maar gewoon afwachten maar het is deze maand extra spannend vanwege deze klachten die ik nooit eerder heb gevoeld. Liefs isa.
 
Hi Isa!

Ik kan me voorstellen dat het extra spannend is nu je al deze nieuwe dingen voelt.
En die zuurbranden waren bij mij ook het eerste teken waarvan ik dacht: "he, dat is nieuw, zou het...?"
Dus ik hoop dat je gevoel inderdaad blijkt te kloppen!!

Succes met afwachten!
Groetjes,
Sandra
 
Terug
Bovenaan