Zere borsten

Hoi allemaal,

Ik had mijn berichtje alleen op het andere forum staan, maar ik dacht dat jullie mij misschien hier ook wel mee kunnen helpen.
Ik vroeg me namelijk af of er meiden zijn die het volgende herkennen. Ik zit op dag 11 en sinds gisteren heb ik zere borsten. Ik was gisteren lekker aan het dansen tijdens het uitgaan en toen deed het echt pijn. Vandaag is het alleen maar erger geworden. Niet als ik ze aanraak, maar van binnenuit en als ik beweeg dus. Herkent iemand dit rond de eisprong? Ik heb na een cyclus van 12, 21 en 28 dagen nog geen regelmaat dus ik vroeg me af of dit erbij kan horen.

Alvast bedankt voor jullie reacties, liefs Kiki

Hoi Kiki,ik ook maar ook als ik rond mijn eisprong zit,het verschilt wel per vrouw hoe de pijn voelt,de 1 heeft het ook als je er aan zit de ander alleen wat zware en stijve borsten.
Liefs
Snoopy

Dank je wel voor jullie reactie!
Ik hoef alleen echt nog niet ongesteld te worden...Ik heb zo'n maybebay en de varens komen nu wat meer in zicht, lijkt het (?) We blijven nog maar even goed klussen voor alle zekerheid. Ik denk dat ik de vorige cyclus mijn ei gevoeld heb (vreselijke pijn in mijn buik, achteraf gezien precies 14 dagen voor mijn ongi). We zullen wel weer zien!

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan