zere borsten

Hey,

Even een vraagje: Mijn borsten zijn nog helemaal niet groter geworden. En ik heb ook niet een periode constant pijn in mijn borsten gehad. Maar zo af en toe...
Het lijkt wel alsof ze in brand staan! En dat kan duren van 5 minuten tot een uur, en dan heb ik weer dagen niks. Ik weet dan van gekkigheid niet meer wat ik moet doen. Zit vaak helemaal in elkaar gevouwen met mijn armen tegen mijn borsten af te wachten. Verloskundige zegt dat het aan mijn bh ligt. Maar heb van de week nieuwe gekocht mbv mevrouw uit de winkel. Gevraagd naar een bh die alles goed ondersteunt... Nou: helpt niets!!

Iemand tips?

Liefs,

T

Nou ik heb er ook nog steeds last van hoor maar mijn borsten zijn al wel bijna 2 cupmaten gegroeid.heb er ook de ene dag meer last van dan de andere dag vooral als ik mn bh uitdoet en mn tepels doen dan ook flink zeer merk wel at het bij de ene bh meer is als bij de ander,maar echt tips heb ik niet zit er zelf ook mee maar goed zal wel weer over gaan
liefs jootje

hoi,
ik heb ook wel eens net als josanne zegt gewoon last van mn borsten als ik mn bh uit doe.. gewoon dat het zeer doet.. meestal masseer ik ze even of manlief en dan gaat het vaak wat beter maar dat kan flink zeer doen.. het hoort erbij en het is meestal niet dagen achter elkaar maar af en toe.. ik denk dat het ook aan de melkklieren ligt die dan aan het werk zijn. of je moet voorgevormde bh 's kopen die ondersteunen het misschien ook wel. verder zou je nog een keer naar een winkel om advies kunnen vragen.

Liefs, Christien

Hey T,

Ja herkenbaar, mijn borsten zijn dan wel een dikke cupmaat gegroeid, maar gloeien af en toe heel heftig... Ook is het af en toe wel pijnlijk (bijv. douchestraal)...

Leg er een lekker washandje op met de temperatuur die jij fijn vind, misschien helpt dat eventjes, insmeren helpt ook...

Niet iedereen krijgt grotere borsten... Ik had maar een kleine c-cup, en nu een flinke D, misschien had jij al genoeg hout hihi ;)

xx

Hey,
Ik denk dat je er weinig tegen kunt doen!
Ik had 75E, na 6 weken zwangerschap had ik de strepen van m'n bh al op m'n borsten staan. Nu loop ik met 80F en nog doen ze iedere keer zeer. Heb toch echt een goede stevige bh aan. En manlief maar zeggen, ze groeien nog steeds!! Niet dat hij dat erg vind, maar ik wel!
Succes er in ieder geval mee.

Liefs

Ik heb al de de hele zwangerschap,gevoelige / zere borsren,al van voor ik wist dat ik zwanger was.Dat was het eerste teken ,nog voor de test. Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschappen helemaal niet gehad. Ik moet zeggen,dat het nu sinds ongeveer een week een stuk minder is,wel als ik s,avonds de bh af doe. Ze zijn ook zeker wel een dikke cupmaat gegroeid. zelfs de kinderen valt het op hahaha.
Zoals jij het opmschrijft heb ik het niet. ik heb wel eens gelezen dat het met de doorbloeding te maken kan hebben en dan zou het helpen om ze met warm en koud water af te sproeien en masseren zou ook kunnen helpen. Verder zou ik het ook niet weten.

Succes met de jongens ;)

liefs

nou hier ook nog veel en vaak last ervan! en ze zijn behoorlijk gegroeid..
had het bij de andere kids ook, is vervelend maar hoort erbij!
nog niks vergeleken bij het gevoel na de bevalling! hihi

nou ja.. ik ga dat washandje wel proberen! En smeren doe ik heel braaf :)

Ik hoop ook eerlijk gezegd dat ze niet heel veel groter worden, maar nu het gezegd wordt: heb inderdaad wel af en toe strepen van mijn bh in mijn borsten staan...

Tnx voor reacties!!

Terug
Bovenaan