Zere boven rug en steken

<p>Hallo Dames,</p><p> </p><p>ik ben nu 29 weken zwanger en heb sinds een aantal dagen last van rugpijn redelijk in bovenrug. Zeg maar rond de bh band qua hoogte. Soms schieten deze steken naar voren, ter hoogte van onder de borsten. Erg vervelend gevoel zeker met ademhalen en kom er ook de rest van de dag niet vanaf. Meer dames last van en idee waardoor dit komt, en wat er tegen te doen valt?</p>

Hmm klinkt niet fijn! Herken het niet, maar als het zo vervelend is zou je dan niet gewoon de huisarts even bellen? Misschien kan die even je longen luisteren of kijken of het in je spieren zit of iets anders!

Ik heb hier ook last van. Bij mij zit het alleen links. Kom omdat ik nu veel op m'n linker zij slaap en daardoor het overbelast is geraakt. Misschien is dit bij jou ook? 

Ik denk dat het maagzuur is. heb hier ook last van gehad (niet zwanger) en naar de huisarts voor geweest. Toen gestart met maagzuurremmers en dat hielp! Dus misschien een rennie nemen een paar dagen lang en kijken of het weg gaat? Anders gaviscon proberen. Is vloeibaar en legt ook een laagje in je slokdarm

Hoi, ook 29 weken zwanger en ik heb ook last van mijn rug alleen dan linker onderrug! Vandaag bij de VK een adresje gekregen voor Mensendieck die mij vanavond heeft gebeld en gelijk al tips heeft gegeven! Volgende week heb ik mijn eerste afspraak! Het hoeft maar een klein iets te zijn met grote gevolgen. Ik moet zeggen dat de tips vanavond al hebben gewerkt ?! Dus aangeven bij VK misschien dat zij al een antwoord heeft en anders doorstuurd! Succes! 

Terug
Bovenaan