Zere bovenbenen

Hallo.

Ik ben inmiddels bijna 37 weken zwanger. Van ons 2e kindje. Deze zwangerschap valt me erg zwaar. Zo ook weer gister. Hele dag volop energie zo fijn.. Maar ineens savonds enorm zere boven benen.. Krampachtige pijn en branderig gevoel.. Uiteindelijk met een kruik in slaap kunnen vallen. Vanmorgen was de pijn weg. Totdat ik naar het toilet was geweest en weer terug ging liggen.. Weer die stekende krampachtige branderige pijn.. En nu na het uitlaten van de hond nog steeds een branderig gevoel..
Herkennen andere zwangere dit. En wat heb jij er aan gedaan? Tips zijn welkom!

Hi!
Ik heb dit mijn vorige zwangerschap ook ervaren. Magnesium hielp mij toen enorm. Hopelijk heb je er iets aan :)

Hoi.
Klinkt als bekkeninstabiliteit en/of indalingspijn. 
Hier ook 2 maal daags magnesiumlotion smeren. Ben nu 36,5w en heb dit al weken. Soms lijkt het wel alsof er een teaser daaronder aangezet wordt.
Nog ff volhouden en suc6 met de laatste loodjes!

@Madili

Ja ik wil niks gaan kopen of gebruiken qua 'medicatie' omdat het nog maar zo kort is dat ik zwanger ben.. En ik er ook noet continu last van heb. Maar als ik er last van heb ik het best drama ja. Ook beweegt de kleine man nog onwijs veel ondanks hij al ingedaald is. Wat echt een raar en pijnlijk gevoel geeft soms. Maarja nog even volhouden.

Terug
Bovenaan