zere buik....iemand ideeen of ervaring??

Hoi allemaal!

Ik heb nog even een klein vraagje. Ik heb al een paar dagen een beetje last van mijn  buik. En dan met name onderin, binnenin. Nu heb ik dus een ks gehad, dus ik vraag me af of dit er gewoon bijhoort of dat ik toch even de dokter moet bellen. Ik geloof niet dat ik zwanger kan zijn, dus dat zal het vast niet zijn... Zou me tenminste zo voor kunnen stellen dat dat misschien zo snel al een beetje zeer zou kunnen doen....hihi

dankjulliewel!
Liefs Annet

Hey Annet,

Ik zou gewoon even de dokter bellen. Heb ook geen idee wat het kan zijn, zou van alles kunnen zijn. Dus vertrouw je het niet, dan bel even de dokter!

Groetjes Kirsten

Hoi,

Zit je ongesteldheid er niet aan te komen?
Ik heb ook een keizersnee gehad en de laatste keer dat ik ongesteld  was had ik een paar dagen er voor ook wat last van mijn buik.

Als dit het niet is inderdaad even aan je huisarts vragen als je het niet vertrouwd.

Beterschap!

Esmé mv Kay

Hoi!

Ben je niet net toevallig aan het sporten geweest of heb je op een andere manier intensief bewogen?
Ik had hetzelfde een aantal weken geleden nadat ik voor het eerst sinds de keizersnee weer was gaan Salsa dansen. Toen had ik ook een soort zeurende pijn in / rondom mijn baarmoeder. Ik denk dat ik er last van had omdat ik bepaalde spieren voor het eerst weer had gebruikt.

Of misschien komt het door je eisprong / menstruatie? Bij mij is dat sinds de keizersnee ook gevoeliger dan voor mijn zwangerschap.

groetjes, Barbara

Ik heb ook een keizersnee gehad,en ben ook vorige week weer gaan sporten,en heb ook een raar gevoel gehad rond me keizersnee,maat het klinkt misschien raar,maar ik heb er ook  last van als het koud of vochtig weer buiten is

Terug
Bovenaan