zere buik, te druk?

Ik moet even iets van me af schrijven. Ik heb me toch een zere buik. Bovenin onder het middenrif. Ik ben ook al weer veel te druk geweest vandaag. Heb allerlei boodschappen gedaan en dus het hele dorp door gesjouwd. Toen wilde Vera in het grote bed, toen weer niet dus heen en weer getild. Kan het nu echt wel merken. En ik ben nog zo DRUK! Morgen wordt Vera 2 en ik moet nog taarten maken, hapjes, opruimen, de was nog doen  enz, enz. Martijn is weg voor zijn werk kom straks gelukkig wel weer en ik krijg zo hulp van mijn zusje. Het liefste zou ik nu gewoon eerst een potje janken, dan een rondje slapen en dan weer aan het werk. Maar goed ga nu eerst even met een grote kop thee op de bank zitten en dan eens kijken in welke volgorde ik ga werken.

Groetjes Daniela

En heb je al gehuild? Lucht wel op hoor in zo'n geval. Heel herkenbaar: veel te veel willen en vooral de visite goed willen verzorgen en je kind verwennen met de perfecte verjaardag. Daar zijn niet tig soorten hapjes en zelfgemaakte dingen voor nodig, toch? Als mama maar lekker vrolijk is. Uitgerust valt niet mee in dit stadium van de zwangerschap met een hummel om voor te zorgen. Ik zou zeggen bak de taart, maak misschien een paar dingetjes zelf en laat anders je behulpzame zus nog wat lekkers bij de super halen.

Een kopje thee, gestrekt en even rustig ademhalen helpt vaak ook wel. Evenals van een afstandje naar jezelf kijken en zien hoe gek je doet, hihi.

Sterkte! En vooral een gezellige dag morgen.

Groetjes Sacha

Vergeet ik nog te typen: je bent wel HOOGzwanger, hè?! Ik ben geneigd dat voor het gemak te vergeten, omdat ik zo nodig wil maar gelukkig gaat ons lichaam op de rem. Ter bescherming van de baby én ons zelf.

Doei!

Hoi Daniela,

Zooo herkenbaar!

De combi van het nog zoveel willen/moeten, de verwachtingen van anderen waaraan je wil voldoen, aandacht geven aan je kids, het huishouden...
Die pijn bovenin je buik herken ik ook.
Ik doe ook teveel.

Net bv 2u op een meubelboulevard rond gesjouwd. Met 2 v d 4 kids.... ´mogen we dit, mag ik dat, heb je nog geld om dit te kopen ´.... grrrrrr .

Nu net thuis, eeeven relaxen achter de pc en zo nog boodschappen doen met de overige 2 kids....
Het gaat gewoon door.
Of we nu hoogzwanger zijn of niet.

Ik weet niet vanaf welke termijn je hoogzwanger mag zeggen, maar nu we rond de 30 weken zijn (de meeste van ons zijn de 30 wk zelfs gepasseerd)   wordt het gewoon steeds zwaarder.

Wel blijven genieten!

En een fijne, relaxte verjaardag van Vera toegewenst.

Liefs Manda 29.5

Lekker huilen en even rusten c.q. slapen hoor!

Net als iedereen hierzo, is dit inderdaad herkenbaar. Ookal boodschappen gedaan met kind (= gelukkig maar 1tje!!!), gestoft, gestofzuigd, wasje gedraaid & opgehangen, keuken en toilet schoongemaakt.
Om een uur of 12 kwamen mijn schoonouders om te helpen met klussen. Was ik met het boodschappen doen de cola voor schoonma vergeten. Dus moest ik terug naar de winkel.
Toen wilde men een visje eten, ik ging het halen, vergat ik weer een schol mee te nemen, kon ik wéér terug. Ik heb echt gejankd, ik word zo wanhopig van mezelf.

Het schoot dus ook in mn rug waardoor ik niet eens meer kon lopen, 2 man moest me dragen! man o man o man....

Nu is manlief met schoonma naar de italiaanse ijsboer om ijs voor me te halen en ik lig lekker in het gras in de tuin....*zucht*... iemand een happie?? (=van mn ijs )

groetjes hilal 33w6d

Heel herkenbaar.
Ik wijt het altijd aan het feit dat je moet accepteren dat je niet meer alles zelf kan, dat is erg lastig en een heel proces waar je doorheen moet....

Groetjes Mammaloes

Terug
Bovenaan