zere handen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

sinds 1 week heb ik last van zere handen, eigenlijk mijn beide middelvingers, vanaf de knokkel van mijn hand tot de eerste vingerknokkel. Het lijkt wel een spier die niet lekker mee werkt. Morgen ga ik eens bellen met de HA, moest er toch nog een keer heen. Maar zijn er meer meiden die hier last van hebben gehad?

Het is 's nachts het ergst en als ik in de loop van de dag meer beweeg wordt het minder maar weggaan doet het niet.

Alvast bedankt,

groetjes Belle

Nee, heb het niet aan mijn handen, wel aan mijn voeten haha echt raar, 's ochtends vooral idd en dan gedurende dag trekt het weg, dacht dat het vocht was ofzo, maar is niets te zien mmmm vreemd.

liefs Daantje

... heb wel vanaf het begin van mijn zwangerschap tintelende vingers wat betekend dat je vocht in je pols hebt. Niets ernstigs, het verdwijnt na je bevalling. Of dit hetzelfde is wat jij bedoeld, weet ik niet. Maar idd, om het zeker te weten zou ik de HA vragen ...

Gr Esther

p.s. opgezette vingers, handen heb ik niet dus je ziet geen vochtophoping. En bij mij is het bijna altijd aanwezig.

hoi.

bij heel veel vrouwen komt tijdens de zwangerschap het capel tunnel syndroom opzetten.
mischien heb jij daar ook last van.
de klachten die jij beschrijf, had ik ook. ( heb nog steeds maar nu stuk minder)
bel even naar je huisarts, of dit een mogenlijkheid is

sterkte ermee.

groetjes, do

Terug
Bovenaan