zere lippen

A

Anoniem

Guest
Ok lekker onderwerp, maar ik ben benieuwd of ik nu de enige ben die hier last van heeft.
Ik heb namelijk onwijs zere schaamlippen, ze zijn super opgezwollen (ja er zou meer bloed doorheen stromen) maar ze doen ook zeer. Heb al gekeken, maar kan niks aan roods, geirriteerds of uitslag ontdekken.

Is het iets vreemds of hebben er meer last van?

gr
Mirinda
(vandaag nog 2 maanden!!!)

Hoi Melinda,

Idd dat ken ik, ben na HA geweest die zei tegen mij dat het exceem was. Het jeukte ook een beetje bij mij. Dit kon ik helaas niet uit jou berichtje halen. Maar ze waren erg opgezwollen. Ik heb er een cream op basis van vasseline en hormonen (0,1%) gekregen die de zwelling erg heeft afgenomen en de jeuk ook een beetje. Het is natuurlik niet leuk om met je doos open na de HA te gaan, maar het is toch verstandig.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, het kan natuurlijk ook niets anders zijn maar dat zal de HA wel voor je uitzoeken.

Grt Suuz 32,4 weken (prettige feestdagen nog gewenst)

Oh ja, ik had al meer dan 14 jaar geen last van exceem gehad en natuurlijk nooit daar. Maar toen ik het had was het ook echt minimaal. Dus waarom het nu wel komt? Hormonen??

Als je jeuk hebt kan het ook een schimmelinfectie zijn, komt ook vaak voor bij zwangerschap en is ook zo te verhelpen met een middeltje. Ik zou voor de zekerheid maar even naar huisarts gaan.
Groet, Yoeke

ken het probleem (nog)niet
hoorde wel laatst van iemand die hadt een spatader daar,en dat was zo ik hoorde ook geen fijn gevoel maar denk dat je die wel moet zien
sterkte ermee
gr marijke 27 weken

Terug
Bovenaan