zere maag??

hoi hoi,

Ik heb nu heel erg last van mijn maag, al een paar uur constant pijn, heb nu net antagel gebruikt, ben al een tijdje aan de Rennies i.v.m.maagzuur, maar ik hoop dat het snel over is. Staan is nu even de beste houding. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik voel de baby wel goed bewegen.

Ik vind het fijn dat dit forum er is, jullie zijn tenslotte ervaringsdeskundigen ):-

Fijne paasdagen.

Groetjes

Hoi, ik heb hier geen ervaring mee eigenlijk maar je hebt nu maagpijn ipv maagzuur? lees anders ff de bijsluiter van rennies hoewel ik niet denk dat langer gebruik daarvan kwaad kan. Misschien dat de beeb er tegen aan schopt?

Fijn pasen ook in ieder geval!

Hoi, ik heb hier geen ervaring mee eigenlijk maar je hebt nu maagpijn ipv maagzuur? lees anders ff de bijsluiter van rennies hoewel ik niet denk dat langer gebruik daarvan kwaad kan. Misschien dat de beeb er tegen aan schopt?

Fijn pasen ook in ieder geval!

hey hoi!!

vreselijk he!!! ik weet hoe pijn het doet en hoe rot je je voelt! mijn antagel was vorige week over datum..... had ff vergeten te kijken...(zwangerschapsdementie haha )
dus toen werd t steeds erger! bah wat heb ik me ziek gevoeld! moest er op het laatst zelfs van braken!

ik kan nu het beste wat onderuit hangen zodat mn maag wat meer ruimte heeft.
rechtop zitten kan echt niet meer.
ik heb nu trouwens tabl. bij kruidvat gekocht: maalox, dit mag zeker weten gebruikt worden bij de zwangerschap. en ze zijn nog lekker ook!

mijn kleine schopt idd ook lekker door, komt ws gewoon omdat de baarmoeder hoger gaat zitten.

nou we hangen nog maar ff om zou ik zeggen!
rustig aan!

liefs

hoi hoi

ken het wel, vooral omdat de kleine tegen mijn maag aan trappen is.
ochtends misselijk met lege maag en baby die wakker wordt en tegen lege maag gaat trappen, altijd lekker om zo wakker te worden.

ik probeer dan rustig te liggen en uit te houden. gelukkig is het nog vol te houden, ik heb geen ervaring met die middeltjes

hoi meiden,
wist je ook dat je zantac mag gebruiken.
gewoon tabletten kan je overal mee naar toe nemen.
werkt prima.
ik heb het eigen merk van de kruidvat stuk goedkoper,ranitindine maagtabletten.
heb een stripje in me jas zitten voor als ik bij iemand ben.en helpt een paar uur.die drank is altijd voor even.
zodra je weer iets eet komt het weer terug.
ik leek wel verslaafde toen ik 6 jaar geleden zwanger was.bleef maar naar de koelkast lopen.zat dan tot 3 s´nachts op de bank.bij me zoontje mocht je opeens zantac gebruiken.geweldig niks meer tot 3 uur op de bank zitten.
nu ben ik vaste klant bij de kruidvat.hahah
eet gewoon alles,heerlijk...
gr marjan

Terug
Bovenaan