zere onderbuik??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi daar was ik nog even.............

Ondertussen ben ik nog steeds niet ongi, gelukkig. Alleen het gerommel in mijn buik blijft, en nu doet het echt een beetje zeer aan de linker onderkant van mijn buik. Niet echt pijn ofzo, maar beetje vervelend. Vooral bij zitten en opstaan, en in de auto. Wat moet ik hier nou van denken????? Mijn nod is denk ik zondag of maandag ofzoiets, dus word een beetje nerveus hiervan........... eerst dacht ik dat het mijn darmen wel zouden zijn, maar heb verder geen klachten (diarree ofzo).

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Liefs wondernetje

oei annet, spannend!!!

gevoelig bij zitten en opstaan heb ik altijd bij mijn ei, maar die heb je al gehad....dus afwachten maar he? ik duim keihard voor je!!!

liefs janine

Hee, dat was snel

Wat is het trouwens rustig he??
Maar goed, ben zowiezo een beetje zenuwachtig, want ik ben 20 augustus (jouw nod toch?) ook een jaar getrouwd. Ik heb een weekendje geregeld in een bruidssuite als verassing voor mijn mannetje. Moet dit dus geheim houden, maar van alles regelen met de familie. Beetje veel dus even. En dan al die rare klachten. Heb dus (ja, weet het beetje neurotisch) vandaag al een test gedaan maar die was (logisch natuurlijk) negatief. Kan nu natuurlijk ook helemaal nog niet, moet nog 4 dagen of misschien zelfs wel meer. Nou ja, de voorbereidingen zijn bijna klaar dus misschien dan ook een beetje rust.........

Hee, jij ook sterkte he!!
Liefs Annet

goh, dat is leuk, zo'n weekendje!!! hopelijk lig je dan lekker te dromen over je zwangerschap!!! je hebt dus genoeg afleiding nu, dus je klachten zijn wel serieus. ik heb dan idd mijn nod, wat attent dat je dat weet

als het goed is heb ik morgen mijn innesteling (extreem he), dus ik sta nu echt op scherp wat pijntjes enzo betreft. hihi, moet hier niet gekker worden, straks krijgen we weer gezeur hier, hihi.

ik wens je echt een zwangerschap toe en natuurlijk heeeeel veeeel plezier op je weekendje!!!

liefs janine

Nou, van mij krijg je absoluut geen gezeur. Ik vind dat je lekker moet doen wat voor jezelf goed voelt!! Ik heb helemaal niet gedacht aan een innesteling!!! Wat leuk dat jij dat ook een beetje in de   gaten houdt. Ik kan zo wel eens even op babybrabbel kijken of dat het misschien niet is ofzo. En anders misschien een andere oplossing.

Hoop trouwens wel dat iedereen die wat weet nog antwoordt!!!!
Dankjewel dus!!!!!!!!
liefs Annet

Goed, het is dus niet mijn innesteling. Die zou dan wel erg lang duren haha. Moest volgens babybrabbel zo rond 6 augustus zijn. Duurt dan dus wel heeeeeeeeel lang.
Misschien weet iemand nog wat en anders merk ik het wel weer.

knuf Annet

oke, laatste poging (het forum werkt weer niet mee)

ik zou het niet weten of je een innesteling kan voelen, maar nu ik weet dat het vandaag bij mij moet gebeuren let ik overal op. ik voel nu dus kleine steekjes in mijn onderbuik. net naaldjes, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten. ik sta namelijk echt op scherp.

ik weet niet wat ik moet denken, want mijn ei hebben we echt niet kunnen missen, we hebben goed geklust. ruim van tevoren,tijdens en na de sprong. dus wat dat betreft denk ik gewoon dat het raak moet zijn, maar mijn gevoel zegt weer dat het niet raak is. we willen het ook zo graag he?

ik wacht met je mee!!!

liefs janine

Terug
Bovenaan