zere/onrustige benen??

Wie heeft daar nog meer last van, vooral snachts van zere/onrustige benen, slaap al met kussens en heb van weleda balsem, dat helpt wel even maar heeft iemand nog andere tips?
Alvast bedankt!

Ik heb vreselijk last van mijn rechter been. Soms ook tintelingen alsof dat been het niet meer doet. Maar heb dat ook overdag bij het lopen.
En soms word ik 'snachts wakker van de pijn.
Geen idee wat je er tegen kunt doen. Ik ga het dinsdag even aan de gyn vragen en anders denk ik maar fysio ofzo. Want ben pas 11,5 weken en wil graag nog de hele zwangerschap fatsoenlijk kunnen lopen.

Ik voel wel dus met je mee, maar oplossing heb ik niet helaas.

Wat ik nog onthouden heb vanuit het forum van mijn vorige zwangerschap: toen waren de adviezen een blok zeep onder je matras leggen of een doorgesneden ui onder je matras.
Of het werkt weet ik niet, want ik heb het nooit geprobeerd. Maar baat het niet, schaadt het niet
Nienke

Ik heb vaak 's avonds last van onrustige benen. Echt pijnlijk is het niet bij mij.
Mij helpt het altijd om even een stukje te gaan lopen.
Een verder oplossing of tips heb ik helaas niet voor je.

Liefs marielle

Helaas vanuit mijn kant ook geen tips,maar je VK kan je vast wel wat goede tips geven.Want er zullen best wel meer zwangeren last van hebben.toch??

Whaha een stuk zeep onder je bed...????!!!!
Wat kan een stukie zeep nou doen,behalve dan je matras lekker te laten ruiken whahaha!

Een ui kan ik me nog wel voorstellen als je verkouden zou zijn,maar tegen onrustige benen???
Heerlijk die tips uit grootmoeders tijd haha ;-)

Ik wens jou heel veel beterschap,want dat gevoel zal best heel vervelend zijn.Ik hoop dat je Vk je kan helpen.

Groetjes van Jo

Bedankt voor het meedenken, de laatste twee nachten gaat het weer redelijk, ik laat ze nu voordat ik ga slapen heel goed masseren ;-) is het toch nog ergens goed voor haha, maar moet morgenavond naar de vk dus ga het eerst eens vragen of er wat aan te doen is, bij mn vorige zwangerschap had ik alleen aan het eind er last van maar wat ik toen gedaan heb?? Het is al 5jaar geleden dus weet het echt niet meer.

Terug
Bovenaan