zere ribben

Af en toe heb ik zulke zere ribben. Vooral aan de rechter kant. Onze kleine ligt voornamelijk aan die kant en geeft zo nu en dan een flinke por in mijn ribben. Voelt zo lekker beurs. Hebben jullie daar ook "last" van?

Het wordt toch voller in de buik ;)

Hihi, lekker he
Ik weet niet zeker of het mijn ribben zijn. 2 jaar geleden is mijn galblaas verwijderd en zit ook ongeveer ter hoogte van die plek. Dus of het nou verklevingen zijn die soms ineens opspelen of dat het inderdaad mijn ribben zijn, weet ik niet. Maar gevoelig het het soms zeker. Als menner/mevrouw lekker begint te schoppen of uitrekken....

Onze zoon is een echte dwarsligger, hij duwwt mijn hele buik uit elkaar, behoorlijk pijnlijk soms. Hij ligt af en toe zo raar dat ik niet eens meer kan bukken :)

Net zoals bij mijn zoon ligt ook dit kindje pijnlijk op mijn ribben te duwen. Je kunt er zelfs gekneusde ribben aan overhouden zei de verloskundige de vorige keer. Ik weet soms niet meer hoe te zitten. Ik houd me voor dat na het indalen van het kindje alles beter word, dan zijn ze ook wat rustiger en gaan ze meer slapen.

Ik ken het ook.
Gisteren kon ik zelfs bijna geen moment rechtop zitten. Vandaag gaat het gelukkig weer een stuk beter, al blijft het gevoelig, ik kan gelukkig gewoon wat dingen doen.

Terug
Bovenaan