Zere rug!

Hallo allemaal,

Ben nu 39+3 dagen zwanger en heb nu al een paar dagen zo'n zeurend gevoel in mijn rug. Constant voel ik het eigenlijk, dus niet als weeen die komen en gaan.
Eerst alleen aan het einde van de dag, maar nu sta ik er vaak ook al mee op.
Wie herkent dit? Het is vrij lastig, want je wordt beperkt in je doen en laten...

Echt de laatste loodjes he!

Groetjes mama van Yana

vooral in de nacht en 's ochtends heb ik hier ook last van......voel me ook net een zeekoe als ik me weer eens om moet draaien in bed...hahaahahha
Maar verder valt er volgens mij niet veel aan te doen....je bekken is natuurlijk ook erg soepel nu, waardoor je een andere houding onbewust aanneemt...en dat vraagt weer wat van je rug naturlijk. Maar goed ...hou het even vol ...doe er een lekkker warm kruikje op...of laat je even flink verwennen door manlief!!!

groetjes manon

hallo,
ik heb het idee dat je er op het allerlaatste moment nog even wat kwaaltjes bij krijgt.
Ik heb ook last van mijn onderrug, niet heel erg pijnlijk, maar wel vervelend.
Ook ben ik sinds vannacht opeens heel misselijk (zuur), is dat iets wat bij een beginnende bevalling hoort????

Mijn vriend en ik zijn het ondertussen behoortlijk beu en hopen dat het snel gaat beginnen, haha.

groetjes an

Hallo,

Ook ik had een zere rug....dacht dat het kwam van het stofzuigen enzo. Zat in mijn onderrug....totdat ik die middag bij me moeder was. Ze zei als de pijn erger word moet je het zeggen..nou toen bleek er wel degelijk regelmaat in te zitten. Om de tien min...
Ik had dus rugweën, erg pijnlijk.
Die rugweëen kwamen omdat Marit verkeerd lag, met haar gezicht naar mijn linkerbeen.
Uiteindelijk is het bij mij een keizersnede geworden.

Terug
Bovenaan