zere tepels

A

Anoniem

Guest
ik heb afgelopen zondag 27 11 mijn eisprong gehad en nu 2 dagen later doen mijn tepels zeer en zijn een beetje opgezet door pukkels. heb dit bij mijn eerste zwangerschap niet gehad. en wie weet hoe snel je zwangerschap verschijnselen kan krijgen of heeft ervaring met heel vroege zwangerschapsverschijnselen alvast bedankt

Hoi Tot,
Ik had dit afgelopen 2 keer ook rond mijn eisprong en nog paar dagen erna,ben helaas wel gewoon ongi geworden dus......hoop voor jou dat het iets anders betekend
Groetjes Cat

Ja! Dat heb ik nou ook.
Idd een paar dagen na mijn eisprong en dan gedurende ruim een dag. Gek he?!
Inmiddels heb ik dat meerdere keren gehad en dan helaas niet zwanger... zal wel iets met progesteron en oestrogeen te maken hebben > die waarden gaan na de eisprong omhoog (ook als je zwanger bent hoor...). Maar ik ben geen arts, gok ook maar wat hoor. Op zich wel interessant dat jullie dat ook opgemerkt hebben want ik had het nog niet eerder van anderen gelezen.

Liefs

Beste Toet,
Ook ik heb tot zelfs een aantal dagen na mn eisprong zere tepels. Dat verdwijnt na een paar dagen weer en ben tot nu toe ook iedere keer helaas gewoon ongi geworden.

Ik lees vaak op internet dat zwangerschapsverschijnselen niet al zo vroeg kunnen opduiken. Vaak pas echt rond de NOD of zelfs veel later. de meeste klachten komen vaak pas rond de 6e week als ik het goed begrijp, maar uitzonderingen zijn natuurlijk altijd mogelijk.

succes met het wachten en duimen de komende 2 weken.

Danielle

bedankt voor jullie reactie, tja ik moet gewoon even m'n gemak houden, maar dan duurt wachten zolang he.

Terug
Bovenaan