zere tepels

Hoi dames,

Ik heb een vraagje en hoop echt dat iemand me hierbij kan helpen! Ik ben sinds november gestopt met de pil, nog niet zo heel erg lang dus. Wel gelijk een vrij regelmatige, natuurlijke cyclus (rond de 32-33 dgn). Volgens de berekeningen van babybrabbel had ik afgelopen zaterdag mijn eisprong en is 4 maart mijn NOD. Nu had ik vorige week al last van wat natter daaro....  Sinds gisteren heb ik echt van dat doorzichtige glibberige slijm en vandaag ook nog. Maar...heb sinds gisteren ook erg veel last van zere tepels en dit is nieuw voor mij! Wat denken jullie: is dit nog een teken van ontpillen, wijst dit op mijn eisprong of is er al sprake van een eventuele bevruchting??? Willen jullie mij hier alsjeblieft bij helpen??

Liefs Eva

HE Eva,

Voor zover mijn kennis gaat, zou dit wel eens het cervixslijm kunnen zijn en dat betekent: zo vruchtbaar als de pest!! Dus ik zou zeggen hard aan de klus. Baat het niet dan schaad het zeker niet!! het is misschien niet logisch als je NOD al de 4e is, maar ik zou zeggen gewoon proberen.

Succes
Carina

Hoi Eva,

Wat je vertelt doet mij ook meer aan de eisprong denken. Dan heb je een ander soort afscheiding en sinds ik met de pil gestopt ben heb ik elke maand na mijn eisprong last van zere tepels en gevoelige borsten.

Succes met klussen...

Groetjes, Jetje

Hoi Eva,

Wat je vertelt doet mij ook meer aan de eisprong denken. Dan heb je een ander soort afscheiding en sinds ik met de pil gestopt ben heb ik elke maand na mijn eisprong last van zere tepels en gevoelige borsten.

Succes met klussen...

Groetjes, Jetje

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties, jullie hebben gelijk gekregen hoor! Het slijm is nu al weer een stuk minder en ook mijn tepels doen nu minder pijn. We hebben hard ons best gedaan  Ben nu ongelooflijk moe en heb last van hoofdpijn. Hoop niet dat ik een griepje onder de leden heb! Rest mij nu nog: wachten...wachten...wachten.... Nog 10 dgn tot mijn NOD... Pfff, duurt nog lang hoor...!

Liefs Eva

Hey hoi,

Zere borsten/tepels komt voor na de eisprong,soms tijdens de eisprong.
Zere borsten en tepels wordt veroorzaakt door de progesteron dat na je eisprong wordt geproduceerd.

Het zegt dus niks over eventuele zwangerschap of aankomende ongi.
En slijm kan je ook na je eisprong hebben.....had ik ook.
En ben zwanger!!!!

succes,

groetjes Jacq

Van harte proficiat Jacq!! Super, geniet er maar lekker van!! Hoe ver ben je nu?

Ging zojuist naar de wc en had een ietsiepietsie bruinverlies  Waar duidt dit dan nu weer op?? Zo snel na mijn eisprong? Denk ik soms dat ik mijn lichaam doorheb.... Heb het gevoel ongi te moeten worden maar dat kan nog helemaal niet!! Bah, weet het ook allemaal niet meer. Ben geloof ik veel te gefocused op mijn lijf....

Liefs Eva

Terug
Bovenaan