Zere tepels

Nou heb ik heel mn zwangerschap al wel last van gevoelige borsten en tepels.maar nu de laatste tijd is het wel hel erg.mn tepels doen erg zeer en kan ze echt niet aanraken.mn borsten zijn erg vol en soms gespannen.heb gevoel dat mn borsten al vol melk zitten.hebben jullie ook zo een last hiervan?wil wel graag borstvoeding gaan geven maar moet er eigenlijk niet aan denken dat mn kindje aan mn tepels moet gaan zuigen.zouden het misschien nog hormonen kunnen zijn?
liefs jootje

Heb momenteel totaal geen last van mijn tepels. Ja ok.... ze zijn iets gevoeliger dan normaal, maar dat is vanaf het begin van mijn zwangerschap al....

Verder zijn ze niet gespannen of pijnlijk, ze zijn wel zwaarder geworden waardoor ze iets zijn gaan hangen :(

Idd wat T zegt, ff navragen hoor, VK stelt je daar snel gerust over, en zij hebben er ECHT verstand van!

Liefs

Ik heb ook gevoelige tepels, soms ook dat aanraking echt niet fijn is. Andere momenten weer wat minder. En ik moet eerlijk zeggen: ik heb geen idee hoe het voelt om BV te geven, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar! Hihi... lijkt me zo gek!

he meid, hier ook zere tepels, sinds anderhalf week verlies ik ook al beetje melk.

Wil graag bv geven, kan best zeer doen denk ik. Maar ja we zullen het zien.

He,bedankt voor jullie snelle reacties.ga het volgende week in ieder geval vragen aan de vk als ik op controle ga.misschien hebben ze iets van een zalfje ofzo.heb mn dochter van bijna 3 10 maanden zelf gevoed.maar heb in het begin veel last van tepelkloven en stuwing gehad.wil dat nu eigenlijk een beetje voorkomen.maar heb nu soms al het gevoel om kloven te hebben zo een zeer!maarja dat kan natuurlijk niet.ach ja komt best goed.ga in ieder geval toch weer borstvoeding proberen zere tepels of niet.ook dit kindje heeft er recht op.als het dan echt niet gaat heb ik het in ider geval geprobeerd.
liefs jootje

pfff ik heb er ook last van.... mijn man mag er niet eens naar kijken! hahahahahaha

ik ga geen borstvoeding geven,
bij de eerste heb ik dat wel gedaan 6 weken en bij de tweede 1 dag.
aangezien ze beide spruw hebben gehad en ik weer een schimmelinfectie heb gehad tijdens de zwnagerschap (dus de kans groter is dat de kleine straks ook spruw gaat krijgen) doe ik dit niet.
ik ben heel tevreden over flesvoeding.

Terug
Bovenaan