Zere tepels

A

Anoniem

Guest
hey meiden

heb vanmorgen ook een verhaaltje geschreven over een eventuele eisprong.. maar heb sinds gister dus zere tepels.. nu begon het gisteravond met gevoelig maar nu doen ze gewoon zeer het is een beetje een irritant prikkelend gevoel.. ik heb dit nog nooit eerder gehad.. Herkent iemand dit?

Liefs Renate

hey meid...

ik heb ook altijd na mijn eisprong last van pijnlijke tepels, ervoor ook wel tijdens het douchen maar na mijn eisprong is het helemaal erg....
Geen idee hoe het komt helaas....
dus kan je daar niet mee helpen maar je bent niet de enige die dit heeft

liefs

Ik heb het soms bij mijn eisprong. In 2 jaar misschien een keer of 4, 5 gehad. Bij mij houdt het soms wel bijna een week aan. Het is je lichaam dat gewoon net ff anders reageert op de hormoonverandering rondom je eisprong.

Helaas niet te beredeneren dat het bij een zwangerschap hoort! :)

Liefs Daisy

@ Daycey

hey meid, Ik denk idd ook eerder dat het met de eisprong te maken heeft hoor want eergister had ik ook ineens heel veel dat draderige doorzichtige slijm... 21e is mijn NOD dus we zullen zien:) (als ik van 28 dgn uitga)

Liefs Renate

Vandaag is de dag na mijn ei. Ik merk ook wel dat ik iets meer last heb van mijn tepel! Niet zo erg als jij het hebt maar wel een beetje zedig doen ze!
Hopen dat het iets betekend :)

Liefs

Terug
Bovenaan