Zere tepels

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Heb sinds het weekend last van zere tepels en het wordt steeds gevoeliger....... Ben benieuwd! Heb verder nergens last van eigenlijk hahahahaha. Kan mij herinneren dat ik het in de cyclus net na het stoppen met de pil ook wel wat had maar niet zo erg. Mijn nod bij 28dagen is as di/woensdag.

Het kan weer alle kanten op dus ben benieuwd! Zal wel een super verjaardagskado zijn (ben morgen jarig)

We wachten maar weer rustig af!

Succes iedereen met wachten zag dat dat een heleboel meiden waren.

Hai meid,

Ooooo...wat spannend zeg!! Tja...het kan natuurlijk héél goed zo zijn dat die zere tepels de eerste tekenen zijn van een zwangerschap! Ik hoop het zo voor je en indd dat zou een super verjaardagscadeau zijn!! Ik ga voor je duimen! ***********

Ga je wel wachten met testen tot a.s. dinsdag of woensdag? Ben benieuwd hoor!

Alvast happy birthday!! Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Ja het zou kunnen maar geloof het eigenlijk niet hoor haha

Ik heb geen idee wanneer ik zou willen testen want zoals je weet is mijn cyclus zo lekker onregelmatig dat 28dagen een korte cyclus voor mij is....... Maar door die tepels ben ik er wat meer mee bezig en heb ik wat goede hoop. Wacht gewoon even af wat er nog gaat gebeuren de komende dagen........

Groetje

Hoi hoi

Wat spannend voor je! Het zou inderdaad een mooi verjaardagscadeau zijn. Alvast gefeliciteerd!

Ik had afgelopen weekend ook echt zere borsten en pijn aan mijn tepels, nu weer bijna niet tot niet helaas. Je houdt je daar toch aan vast en put er hoop uit.
Oh dat wordt nog duimen draaien!!! Succes!!

Hoi Marscha,

Thanks!

Ben er eigenlijk niet zoveel mee bezig deze ronde en heb normaal nooit zere tepels dus idd komt toch weer die hoop haha. En het wordt alleen maar erger dus je wordt er steeds aan herinnerd.........

We wachten gewoon af........

Terug
Bovenaan