Zere tepels

Hi meiden,

De titel zegt het al, ik heb zoooooooooooooon enorm zere tepels!!!! Het lijkt wel alsof ze verbrand zijn of dat er een hap uit is, brrrrr au! En als ik mn bh uit doe is het ook pijnlijk...

Bij mn 1e zwangerschap had ik enorm zere, grote en jeukende borsten, dat is nu nauwelijks maar mss omdat ze al wat gewend zijn... ;) maar die tepels, ajajajaj!

Jullie ook last van?

hoihoi

zere tepels...haha k ken t..dat is 1 van de weinige kwaaltjes waar ik over mee kan praten...al heb ik het "alleen zere tepels" wel een beetje gehad...bij een week of 5/6 had ik daar flink last van...nu is t mijn borsten...en dan vooral aan de "buitenkant" en mijn tepels erbij...maar alleen als ik ergens langs ga deur ofzo..en dan te dicht op de deur sta..zodat ie er tegen aan komt..klinkt beetje raar...maar wij hebben in huis een smal hoekje, waar ook een deur zit, en daar gebeurd dat soms ;)

hopelijk word t bij jou ook snel wat minder!!

xxx hilmar

Met periodes voel ik ze. Eigenlijk al een week minder. Mijn man moet er niet aanzitten, ik kan er niet op slapen dat voelt ongemakkelijk, en ze zijn constant hard. Maar echt pijn heb ik meer van week 5 tot week 7 gehad. Ze waren toen vol en opgezet. Ze lijken nu wel weer gewend. Gelukkig.......

heb ze wel wat gevoelig, maar niet meer zoals in die eerste paar weken. Mijn man mag er idd ook niet aanzitten, maar ik kan er gelukkig wel op slapen

liefs

Ik herken het verhaal van Essie4 uit duizenden. Gelukkig heb ik verder geen pijnlijke borsten maar ben nu 9,5 week en ik begin een beetje uit mijn bh's te knappen.......hihi.

Terug
Bovenaan