Zere voeten

Hallo

Hebben jullie ook last van zere voeten? ik kan echt niet lang stil staan want dan gaan me voeten echt zeer doen. het wordt natuurlijk steeds zwaarder voor je lichaam en ik ben nog nooit zo zwaar geweest hahaha me lichaam weet niet wat het overkomt hahaha.

Hebben jullie ook last van vocht?
 
hey,

zei het vanavond tegen mijn vriend toen ik onder de douche uit kwam......... Strijd tegen de kilos verloren maar nu ook de strijd tegen vocht.... Heb bijna geen enkels meer!!! Had gedacht dat dat ons gespaard zou blijven nu we in de winter zitten maar helaas.....
 
Heb geen last van zere voeten, maar wel dat ik mijn schoenen bijna niet meer aankrijg. Niet dat ik nu veel vocht vasthoud of zo, maar het gaat allemaal wat stroever...
 
Hay hay,

Hier geen last van gelukkig......lijkt me vervelend. Ook heb ik geen last van vocht.....denk dat het enorm scheelt dat we in de winter hoog/zwanger zijn en niet in de zomer...........

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Ik ben blij dat ik niet in de zomer zwanger ben dan had ik nog dikkere enkels gehad nu valt het nog mee. het is voor iedereen anders he mijn nicht is een jaar geleden in november bevallen en kon geen schoenen meer aan toch lastig als het koud is.
Ik loop nu lekker op de uggs al gaan die ook strak zitten.

 
Je voeten groeien ook tijdens je zwangerschap heb ik laatst ergens gelezen...een heel vreemd fenomeen maar schijnt wel waar te zijn. Hierdoor gaan je schoenen ook echt strakker zitten..
Ik krijg mijn schoenen bijna niet meer zelf aan, gelukkig heb ik hulptroepen ;-)
 
Hoi hoi

Ik herken jou verhaal, heb iedere avond last van mijn voeten, en ben ook nog nooit zoo zwaar geweest!! pff de kilo's blijven er aankomen vraag me echt af of ik ooit nog wordt zoals ik was:p

succes iig x
 
Terug
Bovenaan