Zere voetjes? Eigenwijs? Help!!

Lieve mensen,
Ik weet niet wat er met mijn dochtertje is. Ze loopt sinds oudjaarsdag, ze is nu 14 mnd. Maar het lijkt wel of haar voeten pijn doen. Ze wil in ieder geval geen schoentjes aan! Ik heb hier al een hele verzameling staan, in de hoop dat er een paartje tussen zit dat ze wel fijn vindt! Zou ze pijn hebben of zou het koppigheid zijn? Het lijkt er meer op dat ze pijn heeft, maar ja, als ik haar een tuinbroek aan trek, gaat ze ook op de grond liggen huilen en aan d'r broek trekken. Het enige paartje waar ze niet van gaat huilen, zijn goedkope laarsjes van de Hema van E8,95. Maar ja, dat lijkt me ook niet zo goed als ze daar elke dag op loopt..
Groetjes Judith
 
hoi hoi,

Ja dat is moeilijk inschatten.
Als je gekeken hebt of ze de goede maat schoenen heeft, genoeg ruimte op de wreef heeft en niet te smal of te breed zijn, zou het ook kunnen zijn dat ze graag op haar voetjes loopt.
Mijn zoontje loopt het liefste op blote voeten. ( hij trekt altijd zijn sokken uit).
Dus het kan best zijn dat zij dat ook heeft en dat ze het lekker vindt om in een romertje te lopen.

succes

groetjes kaat
 
Hi,

Je kan altijd haar voetjes laten opmeten bij een goede schoenenwinkel, geen scapino of schoenenreus, maar een wat duurdere...

Je hoeft daar dan geen schoentjes aan te schaffen, maar zo heb je wel de betere info.
Het kan idd, de maat zijn, maar ook een hogere wreef...

Nens
 
Bedankt voor de tips. Binnen loopt ze op antislipsokjes. Want slofjes, gewoon van die zachte leren wil ze ook niet aan. Maar het lijkt me dat die toch geen zeer doen?
Maar ik zal haar voetjes idd eens laten opmeten bij een betere schoenenwinkel. Tot nu toe heb ik het gewoon zelf gedaan door haar voetje op het zooltje te zetten. Maar dat is toch niet zo'n goed idee dus blijkbaar..
 
Hoi,
Wat ik zelf ook wel heb gedaan toen mijn zoontje wat kleiner was, was een rietje op maat afknippen (van grote teen naar hiel) en die in zijn schoenen houden om te kijken of het nog past. op die manier heb je in ieder geval een globaal inzicht in de maat.

Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan