Zes dagen na innesteling nog negatief testen

Vrijdag zat ik op dag 28 van de cyclus die bij mij verschilt van 25-30 dage meestal rond de 28 soms is vroeger soms is later.
Vrijdag kreeg ik heel licht bloed verlies twee keer niks. Zaterdag avond was het volledig weg het was ook zo weinig om mijn maand verband hing niks alleen als ik veegde zag ik het. Drek getest negatief, deze morgen dus dag 34 nog is getest en negatief heel raar ben misselijk moe en zo dus dan denk ik zou ik toch zwanger kunnen zijn of als ik nu negatief test is het dan gewoon ni zwanger zijn? Ik kan volgende vrijdag morgen bloed gaan laten nemen bij de dokter ma kan niet zolang wachten iemand dit al voor gehad?
 
Bloedverlies tijdens je cyclus betekent helaas niet altijd dat het in een innesteling gaat. Kan tal van andere oorzaken hebben. Ik vind direct bloedprikken dan ook nogal overdreven maar weet dat ze dat in Belgie veel sneller doen dan in Nederland. Ik zou zelf zeggen wacht tot je ongesteld word en zo niet test dan over een paar dagen nog eens. Als je urinetest nu negatief is dan verwacht ik ook niet veel van een bloedtest morgen
 
Maar ga pas volgende week bloed late nemen volgende week vrijdag. Dus das al week tussen mijn gynaecoloog kan ik pas in Januari na toe gaan want na 7/8 maanden proberen wil ik toch is alles late nakijken. Ben 37 en bij mijn zoontje twee jaar gelede lukte het heel snel zelf na een miskraam. 
 
Oh excuus, ik dacht morgen bloedprikken. Dat leek me niet zo zinvol. Vervelend dat het zo lang duurt voor je. Mocht je volgende week nog niet ongesteld zijn dan zou je inderdaad dan bloed kunnen prikken. In tussentijd helaas geen advies behalve geduldig wachten, moeilijk! Veel succes
 
Wat vervelend die onzekerheid. Hier helaas niet een positief verhaal. De keer dat ik wat bloed had was het mijn eisprong die later was.. en daardoor dus ook flink overtijd. Dus het zal helaas nog wachten zijn, maar het kan dus wel nogsteeds dat je zwanger bent. Hopelijk heb je snel positief resultaat evt door bloed test.
Zelf al 18 maanden bezig voor eerste dus 7/8 maanden vind ik niet lang. Maar snap helemaal dat je alles wil laten checken!! Ik ben zelf ook nog een stuk jonger dus wij mochten pas later dingen laten testen. Hopelijk is dat testen allemaal niet nodig in ieder geval!! En anders hoop ik dat daar snel wat uitkomt waar je iets mee kan!
 
Terug
Bovenaan