Zesde ziekte...

A

Anoniem

Guest
...zoals ik al eerder vertelde was Ruben de afgelopen 5 dagen hangerig, moe en had hij 3 dagen vrij hoge koorts gehad. Vanavond  zat hij ineens helemaal onder de kleine bultjes en was hij helemaal over z'n toeren.
Daarom maar de huisartsenpost gebeld in het ziekenhuis en daar  konden we net terecht. Na een uur wachten...zucht... bleek dus dat ons kleine mannetje de Zesde ziekte heeft. Vrij onschuldig allemaal maar wel even vervelend.  
Als het goed is is het over een paar dagen weer voorbij.
Ben toch wel opgelucht dat we nu weten wat het is want ik werd toch een beetje ongerust!

Groetjes,
Laura

Hoi Laura,

Goed dat je gelijk naar de huisartsenpost bent gegaan. Nu weet je tenminste wat er aan de hand is. Ik heb weleens gehoord dat het binnen 24 uur over kan zijn, dus hopen maar...

Heel veel succes ermee....

gr. Ilone

hai me dochtertje heeft het pas gehad, als de rode stipjes/bultjes er zijn is het bijna over, ze is nog 2 dgn wat hangerig geweest, maar het ergste heb je gehad!
beterschap!

Hoi Laura,

Wat zien ze eruit dan hé?!? Mijn dochter zat echt van top tot teen onder. Gelukkig jeuken de bultjes niet. Na een weekje begon het weer weg te trekken. Bas heeft nog geen kinderziektes gehad.

Veel succes met je kleine man de komende dagen.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan