Moet even mijn ei kwijt. Gisteravond om elf uur voelde ik de baby eindelijk indalen en kreeg ik in eerste instantie heftige weeen. Omdat het de tweede is, kwam de verloskundige om half 1 kijken; halve cm ontsluiting. Advies; probeer nog wat te slapen. Nou dat is niet gelukt. Heb sindsdien weeen, alleen zetten ze niet goed door. Ze komen dan weer achter elkaar, dan om de 8 minuten, dan weer 3. Ze is net weer geweest; 1 cm ontsluiting. Mijn urine is tussendoor bij de huisarts gecontroleerd; iets vervuild, maar kunnen geen uitsluitsel geven over een blaasontsteking. Nou moet ik om tien uur naar het ziekenhuis voor nog een urinetest en een hartfilmpje. Ik krijg dan pijnstilling aangeboden en mag blijven slapen in het ziekenhuis. Maar dit wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon lekker thuis blijven. Ik wil geen prik en al helemaal geen infuus. Mijn verloskundige heeft zoiets; een nacht slapen is belangrijk en misschien zet het door door de pijnstilling, maar misschien houdt het ook wel op en kan je morgen weer naar huis. Afgesproken dat ik na het filmpje in het zh overleg of ik blijf of niet.
Allemaal niet leuk dus. Mijn dochter was er met zestien uur en ik had gehoopt dat het nu dan niet langer zou duren. Bij haar hebben ze na twaalf uur mijn vliezen gebroken, maar dit kan pas met 3 cm.
Nou jullie horen nog
Allemaal niet leuk dus. Mijn dochter was er met zestien uur en ik had gehoopt dat het nu dan niet langer zou duren. Bij haar hebben ze na twaalf uur mijn vliezen gebroken, maar dit kan pas met 3 cm.
Nou jullie horen nog