zetpillen

A

Anoniem

Guest
hallo
effe een vraagje:nu heb ik zetpillen gehaald voor a.s woensdag,anouk moet haar prikjesmaar nu staat er op de verpakking vanaf 3 mnd en dat is ze nog niet.nu had iemand het erover dat het dan over haar gewicht gaat,als ze zwaarder dan 5 kilo weegt mag ze event.wel een zetpil.weet iemand hoe dit zit??en zijn er dan nog andere zetpillen?voor jonger dan 3 mnd ofzo.zie er wel tegenop trouwens die prikjes.
groetjes petra mv anouk

ik had ook die van vanaf 3maanden maar dan kan je ze in de lengte door snijden (is mij verteld) dan heb je 60 mg
zou het wel f navragen!!

groetjes marielle

hoi
ja dat heb ik ook gehoord en dat zei ik tegen die verkoopster maar die zei dat moet je niet doen want als je ze door midden snijd zit er niet gelijke hoeveelheden in elk deel.ik vraag het woensdag op het cb wel.
groetjes petra

hoi hoi

je kunt bij de apotheek ook zetpilletjes kopen van 60 mg. Die mag je dus al vanaf dag 1 geven. Mijn kleine uk was met een vacuumpomp gehaald en had hoofdpijn na de bevalling en kreeg toen gelijk zo'n zetpilletje van 60 mg.

je kunt ze alleen bij de apotheek krijgen,niet bij de drogist.

groetjes marjolein(mv lianne 13-05)

Ja Marjolein heeft gelijk. Rik heeft vandaag zijn prikjes gehad en ik had ook al bij de apotheek zetpilletjes gehaald!

Maar vooralsnog heeft ie ze niet nodig. Was wel zielig hoor die prikjes!

SUCCES!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

toen Stijn zijn eerste prikjes kreeg met negen weken woog hij al bijna zeven kilo. Bij de aptoheek en op het consultatiebureau is mij verteld dat babys die zwaarder zijn dan vijfeneenhalve kilo al de zetpillen van 120 mg. mogen. Anders bel je even naar de apotheek om het na te vragen.

Groetjes van Marloes

Hoi,
Ik heb het nagevraagd bij de arts van het CB en als je kindje zwaarder is dan 5 kilo dan mag je 120mg geven. Veerle had laatste griep en toen was ze 2,5 maand en heb haar toen 120mg gegeven, ze woog toen al een dikke 5,5 kilo.
Als je twijfelt zou ik het altijd even navragen bij de arts.
Groetjes,
Floor

Terug
Bovenaan