Zeur buik maar toch zwanger??

Hoi a.s. of kersverse Moeders, in mei is mijn spiraaltje eruit gehaald en ik ben niet lang erna allerlei symptomen gaan krijgen dat ik zwanger ben. Na 3 weken eigenwijs een test gedaan en die was negatief (tuurlijk te vroeg getest), morgen is mijn nod alleen nu heb ik steeds een "alsof ik ongesteld word zeur" buik, maar verder ben ik misselijk, gevoelige borsten, snurken, vermoeider Heeft iemand hier ook ervaring mee bij mijn 2 andere zwangerschappen en zelfs bij een miskraam heb ik dit nl. niet gehad?
 
Hoi Crienie,

mijn Mirena spiraaltje is er in Januari uit gehaald. En ook ik had al die symptomen. Ik was 8 dagen te laat, volgens mijn eigen cycles. Maar dat was niet omdat ik zwanger was. Je lichaam heeft over het algemeen toch nog wel wat maanden de tijd om te herstellen van die vele hormonen.

Ik voel mijn eisprong ook (als ik hem heb). Als een lichte steek in mijn buik. Bij mij altijd aan de rechter kant. Maar je hoeft niet perse een eisprong te voelen.
Het kan even duren voordat je cycles goed op gang is. Heb geduld!

Sterkte met wachten, is echt moeilijk!!

En Anoniem, nee je kan niet na 3 weken al positief testen. Tenminste niet met de meeste testen. Zelfs een bloedtest zal negatief zijn. Te weinig HCG.

Liefs Tatjana
 
Terug
Bovenaan