zeur, klaag, mopper... zo ik ben er vanaf!

A

Anoniem

Guest
Ik baal als een stekker. Het ging echt weer een stuk beter met me, niet meer geestelijk zo uitgeput, niet meer zo labiel en een stuk vrolijker. Eigenlijk dus gewoon weer een beetje mezelf. Tot de laatste tijd dan want nu slaap ik weer ontzettend slecht !!!

Ik ben hartstikke moe, heb totaal geen energie om ook maar iets te doen en loop dus de hele tijd een beetje mijn tijd te verdoen. En daar baal ik dan ook weer van, want er moet best nog het eea gebeuren, maar op de een of andere manier kan ik mezelf er niet toe zetten. En als ik nou nog léuk mijn tijd liep te verdoen, maar het glipt gewoon door mijn vingers.
Ben ook een beetje bang dat ik zo weer zo moe wordt dat ik weer terugval naar dat licht hysterische gedrag van een paar weken geleden.

Alles kost energie en is op dit moment niet leuk. Heather zit midden in haar verlatingsangsfase, werk is ook even niet leuk en vriendlief is een schat, maar ja, het is en blijft een man hé .

Zooooo, dit lucht op!

Groetjes, KT

Hey KT,

Hééééél bekend hoor!! hier komt er vandaag ook niks uit mijn handen.. pffff en ik moet zeggen het weer werkt ook niet echt mee!!!
Ik denk dat ik maar ff bij mijn broer een bakkie ga doen... knap ik hopelijk ook van op!

Ennehhh rustig aan hé vandaag??? niet druk maken... komt morgen wel weer!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hé KT,

Wat vervelend dat je weer zo vermoeid voelt (fysiek en mentaal) schrijf het lekker van je af en klagen mag best iedereen herkent zich er denk ik wel in. Ja mannen blijven mannen, die van mij is ook hartstikke lief maar als het emoties gaat dan kan ik daar niet goed over praten met hem, zelfs niet met vriendinnen daarom is dit forum zo heerlijk!
Mischien kunnen jullie eens wat leuks plannen met zijn drietjes, gewoon ff genieten en de boel de boel laten daar krijg je ook weer positieve energie van. Ik slik zelf antidepressiva omdat ik me ook heel lang behoorlijk shit heb gevoeld en ook ik heb dagen dat het slechter gaat maar ik probeer het te accepteren anders gaat al de kostbare energie verloren aan piekeren, huilen etc. Nu slik ik ook multivitaminen en mineralen (zink) en ik merk dat het helpt ik voel me toch iets sterker worden. Probeer te genieten van de momenten dat je lekker in je vel zit en accepteer de momenten dat het weer minder gaat dat scheelt al zo veel. Tis op en af maar we komen er wel, zeker weten!

Liefs,

Puk

Hoi KT,

Een off-day, ik heb ze ook. Ik sluit me 100% aan bij de eerdere reacties, doe het rustig aan, lucht (hier) lekker je hart. Schrale troost, maar er komen vast betere dagen/momenten. Ik gebruik ook anti-depressiva en probeer gezond te eten. Ik kruip 's avonds vroeg in bed, als ik té laat naar bed ga, slaap ik ook slechter.
Nou meid, je bent niet de enige,
liefs, Esther

Een dikke  voor jou!
(hoop dat het een beetje helpt)
En schrijf het hier maar lekker van je af hoor!
Sil

Lieve KT,

Vervelend zeg dat je je weer zo voelt. Ik herken het wel helemaal.
Doe maar lekker rustig aan!

Dikke knuffel,
Issie

Ooh wat rot zeg!
Helaas weet ik precies wat je bedoelt en hoe je je voelt...hier ook van die periodes hoor!
Rust goed uit, ga er als het kan even lekker op uit, en ik hoop dat je je snel beter voelt!

X 4dec

Wat balen zeg! Ik herken het ook wel een beetje!
Je moet zoveel en je hebt geen puf, je ziet eigenlijk door de bomen het bos niet meer en dat werkt niet echt motiverend.
Kun je niet een beetje hulp vragen in je omgeving?
Even samen alles weer op orde brengen zodat je niet meer tegen die berg opkijkt?
Ik wens je veel sterkte en schrijf het hier maar van je af!
Succes.

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan