zeur, klaag, mopper... zo ik ben er vanaf!

A

Anoniem

Guest
Ik baal als een stekker. Het ging echt weer een stuk beter met me, niet meer geestelijk zo uitgeput, niet meer zo labiel en een stuk vrolijker. Eigenlijk dus gewoon weer een beetje mezelf. Tot de laatste tijd dan want nu slaap ik weer ontzettend slecht !!!

Ik ben hartstikke moe, heb totaal geen energie om ook maar iets te doen en loop dus de hele tijd een beetje mijn tijd te verdoen. En daar baal ik dan ook weer van, want er moet best nog het eea gebeuren, maar op de een of andere manier kan ik mezelf er niet toe zetten. En als ik nou nog léuk mijn tijd liep te verdoen, maar het glipt gewoon door mijn vingers.
Ben ook een beetje bang dat ik zo weer zo moe wordt dat ik weer terugval naar dat licht hysterische gedrag van een paar weken geleden.

Alles kost energie en is op dit moment niet leuk. Heather zit midden in haar verlatingsangsfase, werk is ook even niet leuk en vriendlief is een schat, maar ja, het is en blijft een man hé .

Zooooo, dit lucht op!

Groetjes, KT

Hey KT,

Hééééél bekend hoor!! hier komt er vandaag ook niks uit mijn handen.. pffff en ik moet zeggen het weer werkt ook niet echt mee!!!
Ik denk dat ik maar ff bij mijn broer een bakkie ga doen... knap ik hopelijk ook van op!

Ennehhh rustig aan hé vandaag??? niet druk maken... komt morgen wel weer!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hé KT,

Wat vervelend dat je weer zo vermoeid voelt (fysiek en mentaal) schrijf het lekker van je af en klagen mag best iedereen herkent zich er denk ik wel in. Ja mannen blijven mannen, die van mij is ook hartstikke lief maar als het emoties gaat dan kan ik daar niet goed over praten met hem, zelfs niet met vriendinnen daarom is dit forum zo heerlijk!