zeurderige pijn

Ik heb mijn NOD op 29 juni, ik heb nu echt last van zeurderige pijn in mijn onderbuik, wij zijn vanaf december bezig. Hoop dat het nu eens raak is, ik ken deze buikpijn alleen niet, wie kent het wel! erg vervelend in iedergeval
 
Hoi,Hoi, ik heb dus precies hetzelfde en ook al ong. een week. Morgen testen wie weet. Je leest het vanzelf p.s. mijn nod was de 17e en nog steeds niets......
 
Hoi Anne,


niet eens naar kijken die stomme reacties, ik had zelf toen ik net zwanger was geen buikpijn, alleen opgezette borsten, maar ik hoop voor je (en voor Crienie) dat jullie zwanger zijn, klinkt hoopvol in elk geval.
Is toch wel het geweldigste wat er bestaat en de kwaaltjes ach, je weet waar je het voor doet, succes.
 
Hoi Anne,
Ik ken de pijn ook. Ik had het gisterenavond zo erg dat ik er bijna niet van kon slapen. Dus hopelijk is het iets. Ik heb mijn NOD 30 juni. Maar ik moet er meteen bij zeggen dat ik de vorige cyclus ook zo'n buikpijn had en toen was het helaas niets (behalve zenuwen denk ik). Maar hopelijk is het deze keer wel iets!!! Sterkte!!
 
hoi hoi,

ik wilde er net een berichtje over plaatsen maar toen zag ik dat deze er al stond. Ik heb ook last van buikpijn/zeurderige pijn. Eigenlijk dezelfde pijn als wanneer ik ongesteld moet worden.
Ik heb mijn NOD omstreeks 3 juli.

Zou het iets betekenen??? ik hoop het zo. Tja allemaal onze nod rond dezelfde tijd en buikpijn......rapapapapapapapa

greets tika
 
Fijn dat jullie het kennen, ik zat al aan hele enge dingen te denken, grote panieksaaier die ik ben!
Ja ik hoop dat het wat wordt deze maand! We zitten nu midden in een verbouwing van ons huis, is het in iedergeval netjes en op orde als het straks een keer zover is. Zie mezelf niet met zo`n dikke toeter klussen!!! hihihihi
Hebben jullie ook steeds het gevoel dat je zo vol zit door die buikpijn, ik heb ook veel minder zin om te eten.

Liefs Anne en bedankt!
 
Terug
Bovenaan