zeuren en piepen

A

Anoniem

Guest
HELLLLP

Elke keer als ik mijn zoon in de box leg en ik loop weg begint meneer te piepen en te huilen. Het liefst speelt meneer bij mij op schoot. Hoe leer ik hem dit af?
Hij is nu 6 maand.
En heeft dit sinds 2 weken.

Hoi,

ik lees met spanning mee: onze zoon heeft hier ook al heel lang last van en mama dus ook! Het is de afgelopen week nog erger geworden: meneer lijkt alleen maar in zijn hum als hij in zijn bed ligt te slapen!!

groetjes,
kiki

Dat heeft Dylan ook gehad, en die periode is nu voorbij...hij kreeg in de gaten dat weg, ook echt weg is.Van de fysiotherapeut kregen we de tip, het wel leuk te houden, dus bij weerstand hem er toch uit te halen en later weer te proberen.Anders zou hij de box associëren met een "nare" plek.  Het heeft een aantal weken geduurd, maar hij vind het nu weer helemaal super in de box. Ik heb de box ook niet te vol zodat hij rustig zijn gang kan gaan en alle favospeeltjes in de buurt.
Wanneer ik wegloop, zeg ik wat ik ga doen en zorg dat ik altijd geluid maak (fluiten/zingen/neuriën enz), en dan weet hij waar ik ben.

Succes, dames!

Groetjes, vonneg

Hoi superbly,

bij ons is een wonder gebeurd: sinds vandaag piept en zeurt onze Stijn niet meer als ik hem in de box leg.. Ik heb geen idee wat er is gebeurd of wat ik anders heb gedaan, maar mijn dag is nu helemaal goed.
Ik hoop dat jij binnenkort ook zo'n wonder meemaakt. En anders is de tip van vonneg wel een hele goede om zolang mee te oefenen.
succes!!!

groetjes,
kiki

Hoi Kiki,

Vanmorgen kon ik hem in de box leggen en al geluidmakend wel af en toe naar de kamer ernaast om mezelf om te kleden etc. Dus het ging beter als de afgelopen week. Dit weekend hebben we veel rust dus ik wil wat meer kiekeboe gaan spelen. Dat kreeg ik als tip van een vriendin.

Gr
San

Terug
Bovenaan