zeuren, klagen en piekeren...

Hoi dames,

ik voel me de laatste dagen echt VERSCHRIKKELLIJK.
Alsof ik het niet meer aan kan.
Ik heb een dochtertje van 13 maanden en ben momenteel nog deeltijds aan het werk als kleuterjuf... Ik moet toegeven het begint zwaar te worden en ik begin, zoals het onderwerp al zegt te klagen en te zagen.

Ons meisje is twee weken te vroeg geboren, ik ben de voorbije weken al een aantal keer naar het ziekenhuis gereden voor een extra controle.
Ik voel me precies alsof ik elk moment kan bevallen, maar moet eigelijk nog een goei 7 weken. Nu, ik moet wel zeggen dat ons baby'tje voor zit op schema.
Dit is natuurlijk geen garantie dat het vroeger komt, maar de kans zit er natuurlijk wel in.

Zijn er onder jullie die ook zo een beetje in dezelfde situatie zitten als mij?
Elke avond denk ik: Nu is het zover! Zoveel druk onderaan, alsof de weeën begonnen zijn... echt nie te doen...

Sorry voor mij geklaag, maar ik denk wel dat ik het hier even allemaal kwijt mag, of niet dan?

Liefs,
van ons...

Hoi Febeke,

Wat rot dat je, je zo voelt!! Ik heb geen idee hoe een aanstaande bevalling voelt, maar vind het hier af en toe ook echt zwaar worden. Ik heb gelukkig wel al verlof, maar loop zo tegen mezelf op te boksen...

Ik heb een paar boodschapjes bij het kruidvat gedaan vanmorgen, met de auto en vanmiddag heb ik van 2 slaapkamers de deuren en kozijnen goed schoongemaakt en nu kan ik wel janken van de pijn. In mijn buik en bekken, ik ben gewoon hondsmoe...
Dus nu lig ik weer bij te komen in mijn bed. Vanavond nog zwangerschapsgym, maar als ik daar nu aan denk....

Ik vind het zo moeilijk dat ik niks kan en ben zo bang dat als ik nu niet een beetje in beweging blijf ik dadelijk helemaal geen spierkracht en conditie meer heb ofzo.. Klinkt misschien wel heel stom en misschien kan het ook wel helemaal niet wat ik zeg, maar ik kan me gewoon niet overgeven aan de vermoeidheid...

welja, nog een paar weekjes... ik geniet ook wel hoor, als ik ons kleintje voel bewegen enzo, het is gewoon even niet anders....

liefs Mick

Heey meiden,
Klagen, zagen en piekeren.. het mag hoor! Helemaal nu op het laatst en als je dan al klachten hebt of je hebt het beredruk! Ik doe het ook! Heb last van mijn bekken, nog last van mijn voet na een val in notabene NOVEMBER!! lopen is zo irritant. Huis is nog steeds niet helemaal aan kant babykamer is nog niet af en ik kan soms gewoon niet meer! Alleen maar janken!
En dan ga ik ook klagen en piekeren, maar als ik dan de kleine vrolijk in mijn buik voel stampen denk ik ach het komt allemaal wel goed. Er is een bedje kleertjes zijn schoon en het bedje is zo opgemaakt als het nodig is. En ook als de kleine er is komt het huis wel een keer aan kant
Ups en downs noemen ze dat toch??
Ik heb nog niet het idee dat de bevalling snel komt maar heb het dan ook nog nooit eerder meegemaakt.

Sterkte allemaal!
Knuff Macka

Oh enne... hier mag je zeuren hoor! En klagen en zagen daar is deze site voor!

Hoi febeke,

Natuurlijk mag je klagen! Het is ook best pittig voor jou. Zeker met een kleintje, nog werken en in je achterhoofd speelt het natuurlijk steeds mee dat je weer een vroeggeboorte kan krijgen.
Ik hoop voor je dat je kindje lekker tot 40 weken blijft zitten!

groetjes Maris

He meid

ohhhhhhhhh, klaag maar lekker van je af!!!! Lucht altijd heerlijk op.
Ik heb er de afgelopen week ook even doorheen gezeten, alles was me teveel!!
Maar nu gaat het weer beter en heb ik weer wat meer energie.
Misschien is het voor jou ook maar een aantal dagen.
Straks lekker verlof voor jou en dan zal je zien, dan krijg je wat meer rust.

Succes meid en lucht je hart maar lekker hier!!
We leven met je mee en ik snap helemaal wat je bedoelt.

Lfs Naomi

Hoi dames,

bedankt e !
Jullie geven me weer wel pit!!
Het komt allemaal wel goed en zoals jullie zeggen, ik geniet ook echt wel van de bewegingen in mijn buik. 's morgens weet ik niet eens dat ik zwanger ben om het zo maar te zeggen, maar 's avonds, pffffffffff......... wat een rot gevoel. Dan voelt het aan alsof ik 100kg weeg, hihi...
Maar dat hoort er idd allemaal een beetje bij e!
Ik ga nog proberen genieten tot aan de bevalling. Ben wel eens benieuwd volgende week nog eens op controle, ben benieuwd hoeveel ons kleintje zal wegen, aangezien het vorig onderzoek al een flinke brok was. SPANNEND allemaal e !!!

BEDANKT!!!!!!!
Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan