Zeurend gevoel aan de rechteronderkant

A

Anoniem

Guest
Sinds donderdag weet ik dat ik zwanger ben. Erg leuk en spannend.
Nu heb ik al een paar dagen zo'n zeurend gevoel aan de rechteronderkant. Een beetje bij mijn lies.
Ik heb overal al gekeken of dit ook bij de kwaaltjes kunnen horen, maar nergens iets te vinden.
Voor de rest heb ik (tot nu toe) nog nergens last van, afgezien van de vermoeidheid dan.

Mijn vraag is nu of het iemand bekend in de  oren komt???

Liefs,
Leoontje

Hoi Leonietje,

Ik ben nu 8 weken zwanger van mijn derde kindje en wat jij beschrijft heb ik bij alledrie de zwangerschappen gehad.
Een beetje een trekkerig gevoel,toch?
Naar mijn idee is je baarmoeder al wat ruimte aan het maken daar binnen en dat voel je trekken.
Hoever ben je zwanger en wanneer uitgeteld?

Liefs Anne

Hoi Anne,

Het is inderdaad een trekkerig gevoel. Af en toe erg vervelend. Ik voel het ook weleens als ik moet hoesten en als ik iets te snel van mijn stoel af stap.
Trekte het bij jou ook weleens naar je lies toe??

Ik ben nu 5 weken. 21 december heb ik voor het eerst een afspraak met de verloskundige. Ik vind het wel een spannende tijd hoor. Erger dan het wachten met testen na je NOD.

Wanneer ben jij uitgerekend.  Als alle berekeningen op internet kloppen  zal het  bij mij 2 augugstus zijn.

Liefs,
Leoontje  

Hoi,

Ja,bij mij trekt het ook naar de lies toe.Ik denk dat de meeste onder ons hier wel eens last van hebben.
Ik ben 9 juli uitgeteld en wij hebben de eertse echo gehad toen ik 7 weken zwanger was.
Toen was ons ukje 8 mm en het hartje klopte al!!!
Geweldige ervaring is dat.Maakt het toch iets meer werkelijkheid dan een positieve test,vind ik.
Over 3 weken mag ik weer naar de gyn toe en krijgen we weeer een echo.

Heb je verders last van de bekende kwaaltjes?
Dit is jullie eerste kindje,toch?Zijn jullie lang bezig geweest?
Hoe oud ben je?En je hub?
Soory als ik te nieuwsgierig ben!

Liefs Anne

Hey,

Je bent helemaal niet nieuwgierig hoor, vind het juist leuk .

Ik heb nog niet veel last van zwangerschapskwaaltjes. Behalve dat trekkende gevoel in me buik dan.  Ben s'avonds wel eens misselijk en na het middageten erg moe. Voor de rest heb ik (nog) nergens last van.
Ik ben wel steeds aan me borsten aan het voelen of ze al gevoelig worden. Helaas zijn ze een paar jaar geleden verkleind en sindsdien zijn ze eigenlijk altijd wel gevoelig.
Over het algemeen voel ik me erg goed!

Mijn vriend en ik zijn allebei 24 en we zijn helemaal net begonnen met het zwanger worden.
Het is ons eerste kindje en het was meteen de eerste ronde raak. Erg bijzonder, en ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.

Ben wel opgelucht dat ik jij ook hetzelfde voelt als mij en jij hebt al 2 gezonde kinderen!
Vind het wel leuk om zo contact te houden trouwens!

Liefs,
Leoon

Leuk om ook iets te horen van de net-zwangeren onder ons!
Kan me bijna niets spannenders voorstellen dan het wachten met testen maar ongetwijfeld zijn deze eerste weken ook erg spannend voor jullie!

Fijn om te horen over die trekkende pijn. Ik heb dat ook, heb a.s. woensdag  mijn NOD en ik dacht juist dat het voorbodes waren van de . Kan natuurlijk alsnog, maar de mogelijkheid van een zwangerschap blijft dus open. Bedankt!

Hopelijk gaan jullie zorgeloos door de cruciale weken heen en hebben jullie in juli/augustus een gezond kindje in jullie armen!!

Hoi Olivia,

Die steken kunnen inderdaad iets te  maken hebben met een zwangerschap. Ik had al bijna een week voor mijn NOD last van deze krampen/steken. Ik dacht toen dat mijn  lichaam aan het ontpillen was omdat ik net gestopt was met de pil. Gelukkig had het bij mij een andere betekenis.
Deze weken zijn erg spannend, maar omdat mijn krampen enz minder beginnen te worden en ik net weer een test heb gedaan, kan het nog steeds niet geloven, begin ik wel meer te genieten van mijn zwangerschap (zelfs dat woord klinkt nog raar!)

Ik hoop voor jou dat je net zoveel geluk hebt als mij. Ik ben erg benieuwd.

Veel succes!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs,
Leoontje

Hallo allemaal,

Ik ben nu op dag 29 van mij eerste pilloze cyclus.
Ik had van dag 20 t/m 24 last van steken in mijn onderbuik rechts. Vooral als ik bukte kon het soms echt  best zeer doen (heel vervelend zeurende steken)

Ook heb ik last van gevoeligere borsten (tepels) maar dat wordt nu al weer minder....
Heb nu al 4 testen gedaan (de eerste echt veel te vroeg maar ik kon niet meer wachten!)

Maar nog steeds geen extra streepje... Wordt er helemaal onzeker van terwijl ik echt geen haast hoef te hebben. Ben 24 maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.

Zucht...... zou ik nu zwanger zijn of niet..???

Ik weet namelijk ook niet hoe lang mijn cyclus is, ben al 10 jaar aan de pil. Zou ook niet weten hoe ongesteldheid voelt bij mij zonder de pil......

AAAhhhh wordt (bijna) gek!!

Terug
Bovenaan