Zeurend gevoel in m'n onderbuik.

Ik heb al een paar dagen een beetje een zeurend gevoel in m'n onderbuik,soms rechts en soms   weer in het midden. Ik weet niet meer of ik hier de vorige keer ook last van hen gehad en wordt er een beetje onzeker van. het is niet pijnlijk of zo, maar toch.
Zijn er meer die hier last van hebben en weten of dit normaal is?

Groetjes Lucielle

heey,

ik herken het, ik heb dat gevoel ook al een aantal dagen. heb het bij mijn vorige zwangerschap ook niet gehad. ik heb soms het gevoel dat ik ongesteld moet worden, het is maar even en dan is het ook weer weg.
vond het wel een onzeker gevoel.

woensdag mag ik voor een echo en dan heb ik, hoop ik, wat meer zekerheid...

gr. mama van elmar

Heb inderdaad ook de hele tijd last van mijn buik..soms alsof ik ongesteld moet worden..soms zeurt het gewoon..
Ook heb ik soms steken ( soort spierpijn achtig..) in mijn lies..
Wel vervelend soms..omdat het je aan het twijfelen brengt...
Krijg steeeeeds meer behoefte aan de echo......
Maar ja...dat duurd nog 3 weken!!!!!!   pfff

toedeleoeoeoeo

hallo meiden volgens mijn is het gewoon de banden die aan het oprekken zijn.had er namelijk bij mijn eerste ook last van en het voelt nu het zelfde.ik heb er vooral last van als ik te veel en te zwaar getild hebt.zoals gisteren op het werk.

gaat hopelijk over.

groetjes esmeralda

Ik heb er ook erg last van. Gisteren meteen gevraagd aan de verloskundige toen ik belde om een afspraak te maken. Volgens haar heel normaal en komt inderdaad omdat alles op begint te rekken, er gebeurd heel wat in je lichaam ook al zie je of merk je er weinig van.

Bij de dames waarbij dit niet het eerste kindje is kan dat gevoel zelfs erger zijn omdat alles al eens opgerekt is geweest. Zij vergeleek het met een elastiek (van die witte) die heel lang gespannen heeft gestaan en daarna terug gegaan is naar de normale positie. Als je die na een tijdje weer uit wil rekken moet je ook harder trekken om hem strak getrokken te krijgen. Dus zo gaat het bij ons ook.

Nou ik hoop dat het een beetje duidelijk is, raar verhaal he!!

Groetjes, Petra

Hoi,
bedankt voor jullie reactie. Ik ben nu toch weer een heel stuk gerustgesteld. Ik ga morgen ook maar eens de VK bellen voor een afspraak. Ik ben benieuwd wanneer ik mag komen en wanneer ik een echo kan laten maken. Altijd toch weer spannend!
veel liefs Lucielle

Terug
Bovenaan