Zeurend gevoel in mijn buik

Hoi dames,

Ik heb sinds zondag steeds een soort zeurend gevoel in mijn buik. Verder geen bloedverlies en gisteren getest door Moeders voor Moeders en dat was wederom overduidelijk positief. Ik ben 7.5 wk zwanger en ik vraag me af of dit normaal is. Het is niet overheersend, maar meer een soort zeurend gevoel met kleine krampjes en steekjes. Soms ook een wat trekkerig gevoel. Weet iemand wat dit is?

Ik vind het toch een beetje eng ;-)

Groetjes Blossom

Hoi Blossom,

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik heb hier ook last van. Ook ik vind het wat eng, maar blijf positief. Ook doe ik gewoon iets rustiger aan dan anders.

Succes Wendy

Hoi Blossom,

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik heb hier ook last van. Ook ik vind het wat eng, maar blijf positief. Ook doe ik gewoon iets rustiger aan dan anders.

Succes Wendy

Hoi Blossom,

Ja baarmoeder is zo aan het groeien dat dit wat een krampachtig gevoel kan geven. Dit kan een gevoel geven dat je ongesteld moet worden. Heel normaal. Vond het in het begin ook super eng, en na elke kramp rende ik naar de toilet om te kijken of ik geen bloed verloor. Te gek voor woorden natuurlijk. Maar je lichaam is ook zo aan het werk.
Ik merk soms ook dat als ik te druk ben geweest dat ik ook krampen krijg dus doe ik daarna even wat rustiger aan. Maar ik zal me niet al te druk maken.
Er groeit iets heel moois in dat kleine buikje dat steeds dikker wordt ; -)

Liefs Chantie

hey blossom

ook ik heb zo'n beetje buikpijn en steekjes in mijn buik...eigenlijk al vanaf de dag dat ik zwanger ben (daarom dacht ik ook eerst dat ik ongesteld zou worden in het begin)
mijn vriendin, die moeder is van 4! vertelde me dat het ook een hele opgave is voor je lichaam en vooral je buik om zich helemaal op je kindje in te stellen. er gebeurd zoveel waar nog maar zo weinig van te zien is!
ik ben ook bij elk steekje en krampje bang voor wat het kan zijn maar het geeft mij heel veel moed om eraan vast te houden dat mijn lichaam gewoon heeeel hard moet werken nu.
en net als wat hierboven ook gezegd word, lekker rustig aan doen en vooral positief blijven.

liefs mamabeer

Hoi hoi Blossom,

Ik heb hier ook last van en schrok in het begin ook wel een beetje , maar las inderdaad dat het te maken heeft met het groeien van de baarmoeder...

Probeer je niet druk te maken en lekker genieten!

Liefs

Hey Blossom,

Het hoort erbij inderdaad. Ik heb me er in het begin ook druk om gemaakt, vooral omdat mijn vorige (en tevens eerste) zwangerschap was uitgelopen op een miskraam.
Maar inmiddels ben ik alweer 12 weken zwanger en alles gaat goed! Ik heb af en toe nog steeds last van dat zeurende ongi-gevoel (vandaag ook). Voor mijn gevoel is het kindje op die momenten extra hard aan het groeien. Je lichaam moet hard werken voor dit kleine wonder!
Geniet van je zwangerschap!

Liefs Elin

Terug
Bovenaan