zeurend gevoel in mijn onderbuik

Hoi iedereen,

Ik zit net op het randje en twijfel of ik bij de juni mama's of de juli mama's thuis hoor.

Aangezien jullie met meer zijn stel ik deze vraag maar hier: hebben jullie ook een zeurend gevoel in de onderbuik? Het is geen pijn of steken, maar een drukkend zeurend gevoel echt heel laag tegen de schaamstreek aan.

Ik voel het ook meer links dan rechts en met name als ik me inspan.

Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen komt dit iemand bekend voor???

Hoi Sacha!

Ik heb het ook hoor!
Ben 6 weken vandaag en wordt voor de tweede keer moeder. Herken het ook van de vorige keer. Het is iets met de baarmoeder die zich klaarmaakt.
Zolang het zeurend is geen paniek!
Wat ik wel heb geleerd van de vorige keer als jij denkt het is niet goed dan heb jij gelijk! Dat is straks ook zo als de kleine er is. Dan weet jij het beste of je kindje iets heeft of niet! Moedergevoel;-)

Succes!!

Natas

Hoi, Ik had dat ook met 6 weken, en zeker als ik me iets te snel inspande of iets te hard doorliep. Deze week heb ik er geen last van (vandaag 8 weken), maar het grappige was wel toen ik het voelde ik ook gelijk een kleine buikje begon te krijgen en daar was ik dan weer heel blij mee.

;-) dat had ik ook! gelijk een harder ribbeltje bij mn onderbuik. Ik voel het nu (6,5 week) nog wel maar minder trekkerig en haast niet meer naar mn liezen toe.

Terug
Bovenaan