zeurend gevoel onder in buik

A

Anoniem

Guest
heey dames

mijn nod was gister en nu heb ik  zon gevoel als je ongesteld moet worden maar dan veel lager onder in mn buik
ook niet echt pijn meer een zeurend gevoel
herkent iemand dit??
verder af en toe misselijk en moe maar ja denk er nog maar niet teveel over na

groetjes alvast bedankt

Hoi Patries...
hhm.. ik ken het.... ik had het al dik een week voor mijn NOD...en nog steeds

Ik wil geen hoop geven ofzo...maar ik ben zwanger week 5....het is een pijn van onder je navel..tot je schaambot....toch?en volgens mij heeft dat met je blaas te maken althans zo voelt het na mijn idee.

SUC6 en ik hoor het wel van je..
Liefs Tine

ja idd onder mn navel, het zit meer in het midden terwijl bij mij als ik ongesteld moet worden de pijn meer naar de zijkanten zit (daar zitten je eierstokken toch)
maar het is idd anders

ja idd... ppff suc6 meis..wanneer ga je testen? of heb je al getest..

Ik ben niet al te vrolijk...want het is 1x misgegaan..toen ik het net wist..
maar deze keer voelt het heel echt,zo echt dat ik me zelf net heb opgegeven moeders voor moeders om me te doen...

heel veel suc6
als je msn-en  
skunktine@freemail.nl   (is geen email)

Hey, dit klinkt bekend. Dat gevoel heb ik de hele week al, alleen is het vandaag op zijn ergst.

Heb vanmorgen ontbeten, als tussendoortje2 appels en vanmiddag boterhammen met kaas en kipfilet op. kreeg ik me om 1 uur toch een buikpijn met steken. Ongelooflijk. Mijn NOD is a.s. zondag.... Ongeveer een   half uur geleden stond ik bij een collega te praten, moest ik me ineens aan zijn halfhoge kast hangen, anders was ik onderuit gegaan (ineens heel warm, zweten, duizelig).

En ik kan niet uit mijn woorden komen, ik vergeet wat ik wil zeggen. Dingen die 2 dagen geleden zijn geweest weet ik even niet meer....... zou het dan toch????

hihi zoals ik al zei...wil niemand blij maken...
maar heel veel suc6 ....!!

nou vorige week vrijdag ben ik ook bijna flauwgevallen moest echt de ruimte uitlopen en gaan zitten anders lag ik zeker op de grond
tine bedankt en heel veel succes met je zwangerschap
ik heb nog niet getest ga proberen nog een paar dagen te wachten

oei meiden

dit klinkt spannend!!!

jullie laten het wel even weten he wat de uitslag van de testen is.
ben benieuwd
en duim voor jullie

liefs wilma

Terug
Bovenaan