Zeurend gevoel onderbuik (36 weken)

Hoi iedereen!
Afgelopen maandag ben ik weer bij de gynaecoloog geweest. Wat onderzoekjes gedaan, alles was in orde!
Ik ben nu 36 weken + 1 dag zwanger en had afgelopen maandag 2 cm ontsluiting. De kleine was nog niet ingedaald.

Nu heb ik echter een heel zeurend gevoel onderin mijn buik. Het is niet echt pijnlijk, ook geen krampen, maar echt iets ongemakkelijk zeurend.
Moet ook echt continu naar het toilet terwijl dat de laatste tijd wel mee viel.
En ik heb ook steeds verspreid over de dag last van harde buiken, hoewel dat de laatste tijd eigenlijk ook bijna niet meer voor kwam.

Is de kleine aan het indalen denken jullie?
Herkent iemand dit?
De Gynaecoloog zei dat ik waarschijnlijk nog wel voor de jaarwisseling ga bevallen.
Word toch wel erg spannend nu allemaal!

Benieuwd naar jullie reacties!
Lieve groetjes,
Lara

Hoi Lara dit kunnen indalingsweeen zijn of voorweeen 
Als je het niet vertrouwt kan je altijd contact op nemen met je gynaecoloog
Groetjes Yvette 

Hoi Lara dit kunnen indalingsweeen zijn of voorweeen 
Als je het niet vertrouwt kan je altijd contact op nemen met je gynaecoloog
Groetjes Yvette 

Hoi Lara, als het zeurende gevoel lang aanhoudt dan zal je kindje waarschijnlijk aan het indalen zijn. Als het echter maar kort zeurt en dan steeds weer even stopt dan zijn het misschien lichte voorweeën. Als ik jouw tekst zo lees gok ik indalen, ditzelfde gevoel heb ii de afgelopen weken namelijk ook en toen ik het aan de verloskundige vroeg heeft ze gevoeld en bevestigd dat onze kleine al en stukje is ingedaald. Ben nog maar 30 weken, dus aan de vroege kant. Maar het gevoel dat je beschrijft klinkt erg bekend. Ga duimen voor je :) 

Het is allemaal zo spannend de eerste keer, en je hebt dus geen idee wat je nu eigenlijk voelt...
Vannacht een poos wakker gelegen.
Af en toe stekende pijn in mijn onderbuik.
Nu is het steken wel weg, maar nog steeds het zeurende gevoel.
Op staan en gaan lopen als ik net gezeten hebt voelt ook zeker niet prettig.
Hopelijk besluit het kleine mannetje niet om nog heel lang bij mama te blijven zitten,
Ik ben het stiekem wel een beetje zat.
Het is toch maar ongemakkelijk hoor!

Hi Lara, komt bekend voor. 
Volgens mijn verloskundige is het inderdaad indalingspijn/voorweeen. 
Eergisteren s avonds 3 uur lang om de 15 a 20 krampen gehad, maar zakte helaas weg! 
Ook constant last van zeurende menstruatie achtige pijn in mijn buik en onderrug. 
Nu 38+3 dagen, wachten duurt lang hé, ze mag wel komen! :p

Succes nog met de laatste zware loodjes!! 

Hoi Suzan4
Dank je voor je berichtje! Wachten duurt inderdaad lang, en als er steeds meer ongemakken bij komen zoals dat zeurende gevoel en krampen dan lijkt het allemaal nog veel langer te duren! hihi

De krampen gaan nog steeds zo af en toe door. Niet zo kort na elkaar als dat jij het had (om de 15 a 20 minuten).
Maar het begint nu inderdaad ook te voelen als menstruatie pijn.
En daar heb ik al zo'n hekel aan!

Ik ben heel erg benieuwd hoe lang we allemaal nog moeten wachten tot de wondertjes te wereld komen!
Succes nog even Suzan!

Terug
Bovenaan