zeurend gevoel onderin, wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik ben nu 34 weken en ik heb de laatste paar dagen een zeurend gevoel bij mijn vagina. het is geen ongi gevoel en pijn doet het ook niet maar vind het wel lastig.
ook begin ik een beetje te waggelen.
is dit een teken dat het kindje aan het indalen is? harde buiken heb ik trouwens ook totaal niet.
gaat verder eigenlijk best goed, alleen veel rugklachten onderin.

groetjes miranda 34 weken +2

Misschien is de kleine aan het indalen??? Ik weet wel dat ik toen volgens mij ook wel wat "last" had van een soort van krampjes..
Als je twijfelt, gewoon ff aan de VK vragen, daar zijn ze voor toch?
Groetjes

Hoi Miranda,

ja hoor, had ik ook. Een soort druk op je schaambeen? Vooral als je loopt of staat. Dan is je baby denk ik ingedaald.

Gr. Sonja

Zeer herkenbaar, begin er ook steeds meer last van te krijgen en aangezien ik al te horen had gekregen dat onze kleine al met het hoofdje naar benee lag ben ik er van uit gegaan dat de kleine nu echt aan het indalen is.

En die rugpijn pffff niet errug prettig. Helpt als je partner daar precies masseerd of een lekker warm bad en het waggelen lekker gewoon doen want alles ligt nu anders en gaat in de weg zitten

sterkte enne bij twijfel altijd je VK of GY bellen!!!

Ik had ook een beetje een zeurend gevoel onderin.
En ook momenten last van mijn rug. Dacht ook even dat de baby aan het indalen was, maar het blijkt een lichte blaasontsteking te zijn.
Ik heb geen pijn bij het plassen, maar ook dus een beetje een zeurend gevoel onderin.
Misschien heb je hier iets aan. Ik heb een plasje ingeleverd bij de dokter en die testen het dan meteen, dus je weet meteen meer.

Succes en groetjes (31 wk. zwanger)

Hallo Allemaal,

Dit gevoel heb ik ook maar ik ben net bij de VK geweest en toen was ze dus nog niet aan het indalen. Daarnaast ben ik pas 30 weken dus dat zou wel vroeg zijn, toch?

Het kan wel mijn bekken of banden zijn denk ik want ik herken wel de rugklachten enz.

Nou ja

gr Vanessa

Terug
Bovenaan