zeurend (pijn) gevoel in de onderrug

Hoi allemaal.

Ik ben nu waarschijnlijk 8 weken en 4 dagen zwanger.
Maar dit kan ook korter zijn vanwege onregelmatige cyclus.
Ik heb nu sinds gisteren lage pijn  zeurend gevoel in de onderrug.
Heb constant het gevoel dat ik  drukken moet,
Maar dat lukt niet ben ook haast niet misselijk.
soms zeggen ze dat rugpijn een voorteken is voor een miskraam.

Zijn er meer mensen die een dit hebben gehad.
Ik maak me zorgen.

groetjes schorpioen27
 
ik weet niet of he een voorteken kan zijn van een miskraam, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat t daar allemaal erg bezig is he. als je echt steken in je buik krijgt met bloedverlies moet je de vk bellen, anders zou ik me niet heel snel zorgen maken. ik heb in het begin ook erg veel last gehad van mn buik en rug. ik wens je er heel veel sterkte mee.
 
Hallo,

ik heb 2x een miskraam gehad, voordat mijn zoontje geboren werd. De eerste miskraam met 11weken en 6 dagen heb ik behoorlijke rugpijn gehad nog voordat ik bloedverlies had. De 2e miskraam was met 6 weken, hier heb ik alleen wat ergere buikkramp gehad.. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik erg misselijk en moest zoveel spugen dat ik daar alleen al rugpijn en buikpijn van kreeg. Nu ben ik zwanger van ons 2e kindje  (17wk 3dg) en heb ik in het begin ook een zeurend gevoel laag in de onderrug gehad, en was ik ook erg bang dat het weer mis zou gaan, maar gelukkig is alles in orde. Je blijft denk ik toch bang dat er iets niet goed is totdat je het kindje in je armen hebt.....en zelfs dan nog ....
Rugpijn wil dus lang niet altijd zeggen dat er iets niet goed is. Probeer gewoon te genieten  

Gr door1  
 
hoi ik ben ook 8 weken zwanger en heb ook veel last van de rug ik ben niet erg lang en vrij zwaarlijvig ik gooi het daar maar op maar dat drukgevoel zou ook wel eens kunnen komen omdat je darmen omhoog gedrukt worden door je baarmoeder je laat vaker een wind gaan als je zwanger bent niet leuk maar het zij zo
 
Terug
Bovenaan