zeurende benen...

Hoi,

Ik ben bijna 37 weken zwanger en slaap al een week zo ontzettend slecht.Dan lig ik op mijn zij, want op mijn rug lig ik niet meer lekker, en krijg dat zo'n raar gevoel in mijn benen. Vooral in mijn bovenbenen, alsof ik enorme spierpijn heb.
Heb al een kussen tussen mijn benen, maar dat ligt ook niet zo lekker...
Hebben jullie tips om die laatste weken goed door te komen?

thanx!

Ik weet niet wat voor kussen je gebruikt, maar ik slaap al anderhalve maand met een voedingskussen. bij werkt het prima, ik had ook steeds last van mn benen

(jan-mam)

ik slaap inderdaad ook met een voedingskussen... helpt niet... het zit echt bij mijn bovenbenen en heupen zeg maar. Die hoogte...

Hee Linn,

Je zou voor het slapen gaan eens even kunnen proberen om een paar minuten rechtop te zitten en dan met je voeten op en neer bewegingen te maken (tenen naar je toen, tenen van je af duwen) Dan ga je over in rondjes draaien, eerst naar links, dan naar rechts een paar keer.
Vervolgens til je je benen om en om even op en hou je een paar seconden vast.
Dit stimuleert de bloedsomloop en gaat kramp tegen.

Ben benieuwd of je er iets aan hebt. Succes!

hoi

ik ben van de juni mamas en ben bijna 20 weken nu
ik word er ook helemaal gek van snachts doe ik geen oog dicht hele zware benen en dood moe en niet slapen kunnen geen standje is goed
hoop dat het wel minder word

succes
groetjes kelly

Hoi!

Ik ben nou 36 weken en heb er gelukkig geen last van. Ik heb tot nu toe maar 1 keer een onrustig been gehad. Heb toen het voeteind omhoog gedaan en dat heeft geholpen.

Misschien dat je man/vriend s'avonds je onderrug en bovenbeen kan masseren. Dat kan ook verlichtend werken.

Groetjes,
Cassandra

Terug
Bovenaan