Zeurende buikkrampen

Hoi allemaal,
ik ga momenteel mijn 6e week in en vanaf het moment dat ik wist zwanger te zijn, heb ik soms vervelend last van zeurende pijn onderin je buik. Logisch, want je baarmoeder beweegt / zet uit / trekt samen etc. Maar met name aan het eind van de middag / begin van de avond, als ik dus wat gedaan heb (zoals dagje gewerkt of thuis beetje heb gerommeld of wat dan ook) merk ik dat het op gaat spelen. Zijn geen flinke steken, maar wel zeurende pijn (met vlagen), net of je ongi moet worden. Klinkt vele 'net-zwangeren' vast wel bekend in de oren. Wat kun je hier het beste tegen doen om de pijn ietwat te verzachten? Warme kruik / warme douche? Of zacht over wrijven / masseren? Ben benieuwd naar jullie reacties.
 
Hoi anoniempje.
Ik ben ook net aan mijn zesde week begonnen en ik heb ook af en toe last van krampen, ik neem dan een warme douche of wrijf over mijn buik, helpt best! Succes
 
Hallo,
Nou ik heb ook last van mijn onderbuik,
inderdaad net alsof ik mijn eierstokken voel, en vraag me af of ik zwanger ben? Ik stel je een tegenvraag: hoe snel kun je deze zeurende pijn in de onderbuik voelen?
Misschien dat ik het me maar in mijn hoofd haal, want ik moet volgende week pas ongesteld (liever niet) worden.
 
Terug
Bovenaan