Zeurende buikpijn bijna 6 weken zwanger

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; color: rgba(0, 0, 0, 0.7); font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; font-size: 15px;">Hallo dames,</p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; color: rgba(0, 0, 0, 0.7); font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; font-size: 15px;">Ik heb sinds 2 dagen bijna de hele dag door een zeurend gevoel (bijna geen pijn te noemen)in mn onderbuik echt een naar gevoel. Geen last van bloedverlies maar toch een beetje ongerust zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik ben morgen 6 weken zwanger.</p><p> </p>

Het kan zijn dat je baarmoeder groeit, heb ik zelf, en met mij andere vrouwen, ook gehad. Als je het niet vertrouwt kun je altijd de vk bellen. 

Het kan zijn dat je baarmoeder groeit, heb ik zelf, en met mij andere vrouwen, ook gehad. Als je het niet vertrouwt kun je altijd de vk bellen. 

Hoi,
Ik zag je bericht hier voorbij komen en hoop je wat te kunnen geruststellen. Vanaf 5 weken heb ik elke dag kramp in mijn buik. Soort ongesteldheidskramp is het bij mij. Geen bloedverlies maar gewoon een vervelende buikpijn, soms kromgelegen. 
Ben inmiddels over de 20 weken en heb nog dagelijks krampen en steken ;)
Je baarmoeder is enorm aan het groeien en je darmen zijn een beetje van streek waardoor je buikpijn ervaart. 
Succes maar probeer ook te genieten want het gaat zo snel straks!
Liefs 

Klopt het is net of je ongesteld gaat worden, echt dat zeurende gevoel. En heb inderdaad ook wat last van mn darmen. Verder ook veel misselijk. Ik hoop dat het snel over is maar het zal er wel gewoon bij horen dan!
Bedankt!

Oh joepie, was zelf van 6 tot 15 weken heel de dag door kotsmisselijk. Ook daar veel succes mee ;) 
Meestal na 13 weken gaat het weg en dan voel je je weer top ook qua energieniveau!
Probeer wat rauwe groente, sinaasappels en kiwi’s te eten. Goed voor de stoelgang en dat hield ik ook mooi binnen. 

Hoi,

ik ben morgen ook 6 week en ik heb precies hetzelfde. De ene keer doet het pijn (dan steekt het) en de andere keer voelt het vervelend. Zolang er geen bloedverlies bij komt, probeer ik me geen zorgen te maken ( is soms nog wel eens lastig haha) 

Klopt is soms erg lastig, we gaan er maar vanuit dat er niks aan de hand is. Moet zeggen dat het sinds vanmiddag af en toe wel iets minder is. Maar helemaal weg gaat het nog niet.

Terug
Bovenaan