Zeurende buikpijn, herkent iemand dit??

A

Anoniem

Guest
Hello ladies

Ik zit met een vraag.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb as zondag mijn NOD.

Ik begin het nu wel heel erg spannend te vinden.

Ik heb vanaf afgelopen zaterdag al buikpijn.

Het is een heel zeurend gevoel in mijn onderbuik en het trekt door naar mijn liezen, bovenbenen en onderrug.

Herkend iemand dit? En kan je al vanaf de 7e dag na je eisprong klachten krijgen?

Ik hoop het natuurlijk heel erg, maar ik ben bang dat het tussen mijn oren zit hihi

Maar het is wel zo'n irritante pijn dat ik af en toe paracetamol moet slikken.

Ik heb nog nooit zo'n soort pijn gehad, ook niet als mijn ongie eraan moet komen

Herkent iemand dit?
Ik dacht eerst misschien nog aan een blaasontsteking maar dit is het ook niet.
Geen pijn met plassen, heldere urine enz...
Ik hoop dat iemand een reactie geeft. Alvast bedankt.

xxx Rachel

Heej!
Ik herken je klachten wel ja!
Had het ook een week voor mijn NOD (afgelopen Zondag had ik die) en heb vrijdags al getest en wat denk je ZWANGER!!!
Dus misschien is het een goed teken meid!

Liefs Maaike

Ik herken het ook! Ik had dat toen ik zwanger was ook heel erg.  Begon ook heel vroeg in de zwangerschap en hield pas op met een week of 7/8. Ik hoop voor je dat het gelukt is. Succes!! Laat je het nog even weten?    

hai meiden,

ik had het ook en werd ongesteld!! ik denk dat de kwaaltjes van OD en zwanger zijn dicht bij elkaar liggen.Daarom denkt iedereen (waaronder ik) dat je mogelijk zwanger bent...al met al is het toch afwachten! Ze zeggen dat als je zwanger bent het ook echt voelt/weet. Apart gevoel???...

wij klussen nog fijn verder en hopelijk voor jou een zwangerschap, zou toch super zijn!!

liefs

Hey meiden

Bedankt voor jullie reacties!!
Ik hoop natuurllijk dat het bij mij ook betekent dat ik zwanger ben, maar ik probeer mezelf niet te gek te maken.
Ik weet dat ongie klachten en zwklachten heel dicht bij elkaar kunnen liggen.
Het rare is alleen dat ik dit nog nooit heb gevoeld, ook niet als ongiepijn.
AFWACHTEN is weer het magische woord, hoe vaak zal dit woord worden gebruikt hier op het forum?? hihi
Zat er nog aan te denken om vandaag al te testen maar heb me ingehouden want dit heeft vaak toch geen zin.
Het rare is dat als ik s'ochtends wakker wordt de pijn bijna weg is, en nu komt het langzaam weer opzetten.
Pfff was het maar snel zondag.

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte
liefs Rachel

Hoi Rachel,

Toevallig, ik heb ook zondag mijn NOD!
En ik heb ook rare pijn in mijn onderbuik en rug. Zondag avond had ik een heel klein beetje bloed verlies (oud-roze van kleur) en sindsdien, tot en met gisteren, bruinige afscheiding. Normaal heb ik dit ongeveer 2 dagen vorodat ik ongi wordt, maar 7 dagen na je eisprong al ongi worden is wel heel snel. Vandaag is het ook ineens weg, de pijn ook. En ja, hier komt het magische woord weer: We kunnen niets anders doen dan Afwachten! Ik wil ook absoluut niet eerder gaan testen dan zondag, Als het dan nog nodig is.
Oh ja, het is de 5e ronde, 1e kindje en als niet raak is krijgen we volgende ronde de 1e IUI poging (heb ernstige endometriose, vandaar al zo snel de mm)

Succes en sterkte meid met AFWACHTEN!!

Groetjes Ellen.

Hallo...

Ik herken het ook, maar ik werd helaas ongesteld...
Ik las dat de pijn soms zo erg is dat je paracetamol gaat slikken. Pas daar wel mee op he?Want als je zwanger bent, mag je daar niet heel veel van hebben!
Misschien hou je het wel in de gaten, maar wilde het toch even als waarschuwing geven!

Ik hoop voor jullie dat het raak is!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan