Zeurende buikpijn

Hoi allemaal! Mijn eerste topic op dit forum. Anderhalve week geleden hebben mijn vriend en ik twee keer onbeschermde seks gehad en dacht toen mijn menstruatie te krijgen vanwege krampen. Na 2 dagen had ik wat rodig bloed en de dag daarna een licht bruin slijmerig sliertje. Ik dacht dat mijn ongesteldheid door zou gaan zetten, maar na de 17de had ik nergens last van.

Nu heb ik sinds gister een hele nare zeurende pijn in mijn buik en heb dit vandaag nog steeds. Ik voel me daarbij ook écht een plof kip. Om zeker te zijn heb ik toch maar getest vandaag maar die was negatief (daar ging ik ook van uit). Zijn dit symptomen van een eventuele (prille) zwangerschap?

Veel liefs, Ash ?

Ik heb echt precies hetzelfde. Ook tweemaal onbeschermde seks in de vruchtbare periode.Gister, vijf dagen voor verwachte ongesteldheid, wat bloed maar dezelfde dag nog na een uur weer weg. Nu is het een dag verder, maar niet ongesteld geworden. Ook een zeurend gevoel in mijn buik. Ben benieuwd! Ga pas testen als ik over tijd ben.

Ook al zo spannend! Ik heb mijn spiraal er uit laten halen na een aantal jaar gehad te hebben en in die tijd geen ongesteldheid meer gehad..... na het verwijderen ook nog geen ongesteldheid dus ben wel heel benieuwd wat dit precies is ?

Ha meiden,

Kan misschien ook zijn dat jouw lichaam even moet wennen aan geen anticonceptie. Dat de molen weer moet starten zeg maar.

Een test is geloof ik sowieso pas betrouwbaar als je overtijd bent inderdaad.

Ik ben sinds kort (april) gestopt met de minipil na ook jaren gebruik. Ook onbeschermde seks gehad. Veel moe, misselijk, gevoelige borsten, buikkrampen. Maar kan ook het ‘ontpillen’ zijn. Ik heb ook geen idee hoe mijn cyclus is. Als hij regelmatig is (kans is ook groot dat hij onregelmatig is) zou ik rond de 28e ongesteld moeten worden.

Even in de gaten houden!!

Oh, dat is wel een verschil als je nog niet ongesteld bent geweest! Ik hoop op innestelingsbloed.. Ben al een jaar vd pil af en nu paar maanden aan het proberen.

Hoi ash,
Ik had ook ene spiraal die zonder hormonen. Altijd met regelmaat ongesteld. Ik werd toen ineens ongesteld en 4 dagen niet en ineens begon het weer. Kaart het aan bij je huisarts dat is echt mijn advies wat ik op je hart wil drukken. Zeg hem/haar wat er speelt, of doe een test als je langer dan 2 weken zwanger bent geeft de test positief heel licht of super dik! En je huisarts kan een bloedonderzoekje doen waaruit kan blijken dat je HCG niveau hoog is of verhoogt is dan ben je zwanger. Heel veel succes in ieder geval ?❤

Terug
Bovenaan